Solskjerming Emmaljunga..

maibarn <3

Forelsket i forumet
MAI 2013
Har Emmaljunga Edge med solskjerming integrert i kalesjen. Det er jo egentlig helt supert, men må man virkelig ha myggnettingen nede når man bruker den? Teit at det ikke går an å bare ha på solskjermen! Eller er det jeg som er dum å ikke skjønner? Noen som vet??

Det burde jo gå an, har samme vogn jeg også, men har ikke undersøkt akkurat den delen så nøye enda...

Jeg er så dum at jeg ikke visste det var solskjerming.. :P Har lurt veldig på den greia :P Hvor fester du den?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

På min gamle (09 eller 10 modell) Gikk det i alle fall helt fint. Hadde alltid solskjermen ute, mens jeg nesten aldri brukte myggnettingen. Den lå liksom i en lomme under kalesjen, mens solskjermen var en forlengelse, som også kunne brettes inn, men jeg hadde den alltid ute mener jeg å huske.

Hmmm. må sjekkes ut..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Ja syns også det er rart siden det bare er solskjermen som vises på bilder.. Min ligger i samme lomme som myggnettingen, så når jeg tar kopp glidelåsen faller begge ut.. Solskjermen kan rulles opp og festes med borrelås, men virker ikke som myggnettingen kan det. Si gjerne i fra hvis dere finner ut av det :)

På min gamle (09 eller 10 modell) Gikk det i alle fall helt fint. Hadde alltid solskjermen ute, mens jeg nesten aldri brukte myggnettingen. Den lå liksom i en lomme under kalesjen, mens solskjermen var en forlengelse, som også kunne brettes inn, men jeg hadde den alltid ute mener jeg å huske.

Lå myggnettingen i egen lomme eller i samme lomme som solskjermen?

Finner ikke solskjermen jeg

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Er vel bare de nyere modellene som har solskjermen... Vet ikke når de begynte med det... Juniors vogn hadde ikke det (2006)

Termin 08.08.13

Jeg har 2013modellen...tror ikke d går å bare bruke solskjermen nei, har i allefall inne funnet ut hvordan ...

Back
Topp