Når vi har bag fra emmaljunga som heter citybag supreme trenger vi da ekstra solskjerm eller må vi ikke ha det? Får sommerbarn denne gangen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når vi har bag fra emmaljunga som heter citybag supreme trenger vi da ekstra solskjerm eller må vi ikke ha det? Får sommerbarn denne gangen![]()
Den er litt upraktisk da man ikke ser babyen annet fra siden daHar ikke du solskjerm integrert i kalesjen da?![]()
Den er litt upraktisk da man ikke ser babyen annet fra siden da![]()
Kan jo prøve den først så kjøpe noe annet om vi ikke liker detOkei, ja, er jo delte meininger om den orginale solskjermingen. Det finnes jo parasoll som man fester på understellet eller eventuell brem eller "rullgardin" som man fester på tuppen av kalesjen da![]()
Kan jo prøve den først så kjøpe noe annet om vi ikke liker det![]()
Jeg har emmaljunga Edge og syns det solseilet ikke fungerte noe godt! Sola kom inn på siden så endte med å ha det hengende løst men da måtte jeg hele tiden flytte på det når jeg svingte littogså når det blåste han det jo ikke der jeg ville
![]()
Endte opp med å kjøpe sånn "gakk, gakk" neb som jeg kaller det!
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...bjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/486592
Veldig praktisk og kommer så langt ned at lillegutt fikk skygge uansett![]()