Solskjerm til bil

Kleo79

Gift med forumet
Hvilken solskjerm syns dere er best/verst?

Vi skal kjøpe, og tar gjerne imot erfaringer.

Du kan kjøpe sånne med Disneyfigurer på Babyshop, helt fine de.. 59kr. Det beste er å få rutene bak sotet, men det koster  jo vesentlig mer....

på bilutstyrbutikken her sa de at de vanlige sorte var best, de med figurer slapp inn mye lys.
O synes de sorte slipper inn for mye lys også, så jeg er på leting etter slike "rullgardiner" vi hadde i bilen da jeg var liten.
Etterhvert kommer mannen i huset nok til og sote bakrutene sa han :)

Soting av vinduer er ikke aktuelt pga økonomien...

Vi kjøpte noen enkle sorte noen på barnas hus. Helt greie de syns jeg[:)] Enkle og montere med sugekopp.

vi kjøpte noen enkle, BILLIGE på biltema. De er sort med et veldig fint mønstre på, 2 fugler som kysser (i hvit)[:)] enkle å feste med sugekopp.

Jeg  synes de fra barnas hus (de svarte, enkle) slipper inn for mye lys... Er på jakt etter nye [:)]

ORIGINAL: Morellskatten

Jeg  synes de fra barnas hus (de svarte, enkle) slipper inn for mye lys... Er på jakt etter nye [:)]

Når jeg tenker meg om så har vi lett sota vinduer i bilen. Sikkert derfor jeg syns de duger. Kan nok hende de slipper inn for mye lys med normale vinduer ja[:)]

Me har orginalsota vinduer bak,virke som den "rånebilen" men det e bare ein V70 [:D] (var når vi kjøpte den i høst) Egentlig genialt [:)] Har vurdert å kjøpr en slik vanlig svart,mend sugekopp. Syns det kommer formye inn sidevinduet (hun liker det isåfall ikkje)

Men litt solgløtt inn i mellom på ansiktet er et "godt sovemiddel" [:D] så skal ikkje tette formye [8D]

Back
Topp