solskinnshistorie

*mortil3prinsesser*

Glad i forumet
jeg meldte meg jo herfra for litt siden... trodde helt sikkert jeg hadde hatt en SA... jeg blødde kraftig (med klomper :S), sterke smerter..
men så var jeg på UL i dag,bare for å se om jeg måtte ha utskrapning...
jordmora kikker,så sier hun: "ja,her er det en liten krabat som vokser og koser seg ja" :)
jeg trodde jeg skulle dette ned fra benken,haha[8D]

så inni magen min er det ett 3.1 cm langt "knøtt":) h*n vinka og sprella...fikk også med 3d bilder,skal se om jeg får lasta inn ett [:)]
så håper det går bra jeg kommer inn igjen til dere...[:)][:)][:)][:)][:)]

her ligger lille vennen vår å vinker...[:)][:)]
tenk..er bare 3.1 cm lang...[:D]

ORIGINAL: babyz

åhhhh... herregud for en fantastisk opplevelse[:D][:D]
heeerlig. nå ble jeg virkelig glad på dine vegner[:D]
gratulerer[:D]

tusen takk,klarer ikke slutte å smile jeg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: babyz

åhhhh... herregud for en fantastisk opplevelse[:D][:D]
heeerlig. nå ble jeg virkelig glad på dine vegner[:D]
gratulerer[:D]

må signere denne på det sterkeste![:)][:)]

jah,det er virkelig en mirakel-baby!!![:D][:D]

Så herlig å høre [:D] gratulerer med at spira vokser og koser seg i magen [:D] fant de ut hvorfor du blødde så kraftig da? Hadde du kansje tvillinger?

Ojjj!!!![:D][:D] Sååå godt å høre da!!! Nå ble jeg glad på dine vegne!![:D] Godt at det faktisk er noen solskinnshistorier her også!![:D]

Åh, herregud så koselig å lese!! Er sååå koselig å lese sånne solskinnshistorier! Og velkommen tilbake!!

ORIGINAL: Dalin87

Så herlig å høre [:D] gratulerer med at spira vokser og koser seg i magen [:D] fant de ut hvorfor du blødde så kraftig da? Hadde du kansje tvillinger?

hun var litt usikker,men hun trodde hun kunne se noe som kanskje hadde vært ett ekstra "rom"..som kunne ha vært en tvilling,men hun var veldig usikker..

men takk for gratulasjonen[:)]

Herlig! Dette er nok ett bevis på at det går ann å blø uten at det er noe farlig[:D] Gratulerer så mye![;)]

ORIGINAL: Swinx

Så herlig!! Og gratulerer med spiren på nytt! [:D] Selvfølgelig er du velkommen hit igjen - mirakelnurket kan det jo kalles [:)] 

[:)][:)]

Hvor langt er du på vei?[:)]

Å så koselig å se deg her inne igjen.. Det var jammen en solskinnshistorie[:D]

ÅÅÅÅH nå blei jeg utrolig glad[:D] Gratulerer med spiren på nytt. Selvfølgelig er du og mirakelbabyen velkomne inn hit igjen[:D]

Nå fikk jeg virkelig opp håpet selv også. Har blødninger selv og skal på ul i morgen*håpe håpe*

Blei så glad på deres vegne at det kom noen gledestårer jeg nå[:)]

Næh er det mulig?????!!!!! Fy søren så herlig!!!!! [:D][:D][:D] Kan tenke meg du ble litt sjokka, ja!!!!!

Velkommen tilbake!!! [:D]

Så heldig du er [:D] Mått jo nesten være ett lite gledes-sjokk siden du trodde det ikke var noe der mer... [:D] Kjempeglad på dine vegne [:D]

Dette var kjempe flott å lese[:D][:D]Så glad på dine vegne......[:D] Lykke til vidre[:D]

ORIGINAL: LineMerethe

Hvor langt er du på vei?[:)]

jeg va 10 uker i går :)[:)][:)]

tusen takk for gratulasjoner jenter [:)][:)] er sååå glad for at jeg får henge sammen med dere alikevell[:D][:D]
lykke til til dere andre som skal på UL[:)][:)] nå må vi ikke miste noen flere fra mars-forumet!!![:)]

Back
Topp