Hei og hopp!
Noen som har en solskinnshistorie å fortelle? trenger litt håp <3
Noen som har mistet før men lykkes med ivf?
Krysser fingre og tær for at vi skal komme helt i mål med verdens fineste premie, men når veien blir lang og tankene spinner så kan det være vanskelig å se lyset i enden av tunnelen, så hvis noen har en lykkelig historie å dele blir jeg evig glad
Noen som har en solskinnshistorie å fortelle? trenger litt håp <3
Noen som har mistet før men lykkes med ivf?
Krysser fingre og tær for at vi skal komme helt i mål med verdens fineste premie, men når veien blir lang og tankene spinner så kan det være vanskelig å se lyset i enden av tunnelen, så hvis noen har en lykkelig historie å dele blir jeg evig glad

Vi hadde begynt å miste håpet. Men ting kan snu såå fort. Vi sliter ennå med å forstå at det faktisk klaffet
). Jeg vet ikke helt hva som endret seg, men vi ble enig om å ta kontakt med Spiren i Trondheim. Vi sendte dem alt av journalene våre og utredning fra Tromsø. Deres respons var «dette er ikke det verste tilfellet vi har sett, det skal nok gå». I jan/feb 2020 hadde vi første uttak på Spiren, men innsettet ble også denne gangen negativt. Heldigvis var vi godt rustet og forberedt på dette resultatet. Forskjellen her var at vi for første gang hadde fått egg på frys. 3 fine blastocyster