Solskinnshistorie

Ville bare løfte solskinn historien min litt.
Va på ul og fant ut at me vente 2:)
Så her blir det dobbelt Lykke.
Og en går på tå hele tiden...
Men går som regel bra :)

Gratulerer igjen! Så fantastiske nyheter!
Hvor langt er du på vei?

Det forstår jeg godt! Når man har prøvd en stund så har man jo 'lært' at det dessverre ikke alltid går som man håper.. Er selv 5+3 etter 2. ICSI og livredd for ny MA.. Men har bestemt meg for å slappe av etter tidlig UL, og det håper jeg du også klarer å gjøre! Når man har sett hjerte(ne i ditt tilfelle:) så er sjansen myyye større :)

Jeg kan sikkert lese meg fram til det, men spør likevel.. Fikk dere tilbakeført flere egg?

Det forstår jeg godt! Når man har prøvd en stund så har man jo 'lært' at det dessverre ikke alltid går som man håper.. Er selv 5+3 etter 2. ICSI og livredd for ny MA.. Men har bestemt meg for å slappe av etter tidlig UL, og det håper jeg du også klarer å gjøre! Når man har sett hjerte(ne i ditt tilfelle:) så er sjansen myyye større :)

Jeg kan sikkert lese meg fram til det, men spør likevel.. Fikk dere tilbakeført flere egg?

Dette var fryseforsøk og man skulle sette inn to men kun det ene som overlevde opptiningen.
Så me venter eneggede tvillinger:)

Så fantastisk! Gleder meg til å følge deg i tiden framover.
Lykke til videre!:)

Ja du og? Så er da jo ennå mer spennende.
Fantastisk tid foran oss;)

Ja, jeg og, men høres ut som jeg bor litt lengre sør enn deg:D Er for øvrig fra Nord-Norge:) Men kanskje har vi samme lege!

Gøy i alle fall, vi går helt klart en kjempespennende tid i møte! Ha en god helg!

Gratulerer så mye:) veldig motiverende at dere deler slike solskinnshistorier!
Vi er i gang med vårt første icsi forsøk, og skal på ultralyd for å sjekke "eggbestanden" førstkommende fredag:) Har vært prøvere siden aug 2011 så begynner og bli veldig klar for at det klaffer:) Spennende uker i møte nå ja!

Gratulerer så mye:) veldig motiverende at dere deler slike solskinnshistorier!
Vi er i gang med vårt første icsi forsøk, og skal på ultralyd for å sjekke "eggbestanden" førstkommende fredag:) Har vært prøvere siden aug 2011 så begynner og bli veldig klar for at det klaffer:) Spennende uker i møte nå ja!

ja er kjempespennende det dere skal igjennom.
håper den sitter på første d...
:)

ja er kjempespennende det dere skal igjennom.
håper den sitter på første d...
:)
Ja det håper virkelig jeg også. Kjenner jeg er superspent og ukonsentrert for tiden:) Håper på fullklaff, men er innstilt på at vi kanskje må ha fler forsøk. De har ikke funnet noe avvik hos meg, men svømmerne til min kjære er litt svake. De sier det er mer enn nok svømmere til at de skal hjelpe oss da:)

Ja det håper virkelig jeg også. Kjenner jeg er superspent og ukonsentrert for tiden:) Håper på fullklaff, men er innstilt på at vi kanskje må ha fler forsøk. De har ikke funnet noe avvik hos meg, men svømmerne til min kjære er litt svake. De sier det er mer enn nok svømmere til at de skal hjelpe oss da:)

Vi hadde samme utfordring med mannens svømmere, men fordi feilen lå hos mannen og ikke meg, ble vi gravide på første forsøk med ISCI:) vi venter vår første i sommer:) Jeg har stor tro på at det vil lykkes hos dere. Lykke til!

Vi hadde samme utfordring med mannens svømmere, men fordi feilen lå hos mannen og ikke meg, ble vi gravide på første forsøk med ISCI:) vi venter vår første i sommer:) Jeg har stor tro på at det vil lykkes hos dere. Lykke til!
Takk for lykkeønskning:)Gratulerer så mye til dere og! Håper virkelig vi er like heldige som dere ja! De har ikke funnet noe hos meg som skal tilsi at jeg skal ha utfordringer med å bli gravid så de mener vi også kan klare det selv hvis vi er tålmodige og veldig ivrige :)

Back
Topp