Solskinnshistorie

Prøvende82

Flørter med forumet
Hei då tenkte eg at det var på tide med litt glad nyheter så folk vet at ting nytter.
Har prøvd snart i syv år uten hell og vært igjennom tre forsøk, det siste fryseforsøk.
Begynte å blø litt på ruge dag 10 og sikker på at løpet var kjørt..
Men så stoppet det opp og for sikkerhetsskyld tok eg en test rugedag 12 og jammen var den positiv:-)
Så må har eg en liten spire i magen og kan nesten ikkje tro det..
Går på lutinus og progynova og skal det til uke nii.
Er det andre som har noen gode historier så hadde det vært flott å hørt, så folk vet at det går!!!!

Lykkelig♥♥♥

Gratulerer så masse :D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Gratulerer, vi her inn eeeelsker solskinnshistorier :)

Å så herlig!! Gratulerer kjempe masse!!

jeg har jo :) bare det endte tragisk <3
jeg vil for alltid mangle 2 barn, to gutter som ikke fikk vokse opp.. men evig takknemlig for den gleden de ga meg i 5mnd jeg gikk gravid, gleden over å få holde Liam i armene, så nydelig bitte liten skatt..men bare så trist at de ikke fikk leve... de har vist meg hva kjærlighet er. utrolig god følelse, selv om sorgen vil vare for evig.
og jeg ser så frem til neste gang jeg får oppleve det, og da med et levende barn i armene..
for det skal jeg!

og håper alle sammen får oppleve den ( selv om jeg blir sjalu på folk som blir gravide)

Takk for det alle sammen!!!!
Etter så mangen år med prøving så hadde eg gitt opp at det gikk ann så lever i en boble no:-)
Beklager tapet på dine engler håper drømmene dine snart blir reelle:-)

Hei då tenkte eg at det var på tide med litt glad nyheter så folk vet at ting nytter.
Har prøvd snart i syv år uten hell og vært igjennom tre forsøk, det siste fryseforsøk.
Begynte å blø litt på ruge dag 10 og sikker på at løpet var kjørt..
Men så stoppet det opp og for sikkerhetsskyld tok eg en test rugedag 12 og jammen var den positiv:-)
Så må har eg en liten spire i magen og kan nesten ikkje tro det..
Går på lutinus og progynova og skal det til uke nii.
Er det andre som har noen gode historier så hadde det vært flott å hørt, så folk vet at det går!!!!

Lykkelig♥♥♥
Gratulerer så masse ! Jeg ble oppriktig glad over å lese dette , må være en fantastisk følelse etter å ha prøvd så mange år!

Vi har en solskinnshistorie, vi hadde prøvd i ca 2 år når vi fikk vårt aller første icsi forsøk. Jeg trodde ikke det kom til å gå på første forsøk , for man hører jo om alle de som dessverre prøver mange ganger uten å lykkes.
Men vi fikk det til, og jeg gråt av glede når de ringte fra sykehuset med positiv test. Og vi har 5 på frys.
Og no ligger jeg her med en perfekt liten sønn på 2 måneder! Jeg er evig takknemlig for at jeg har han og han er så frisk og fin :)
Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet og tiden fremover- du har mye å glede deg til <3 klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk for det og gratulerer ned prinsen♥
Ja eg kan ennå ikkje tru da, sjekker kvar gong eg går på do.
Livredde men overlykkelig:-)
Skal være hjemme de første ukene for å safe den viktigste delen:-):-)
Kjekt å lese andres solskinn historie r:-):-)

Gratulerer til de som har vært så heldige å få det til.

Jeg har og en solskinnshistorie. Ble gravid på første ivf-forsøk i sept. 09 og har ei nydelig jente på 3,5år. Og etter avbrutt forsøk i okt. i år pga. umodne egg er jeg nå 4+3 etter vellykket icsi i begynnelsen av måneden.

:)

Ja, fantastisk med gode nyheter! Vi klarte det også etter mange år med mye slit. Pergo, akupunktur, soneterapi, 3 icsi. Hadde et tungt svangerskap som både startet og endte innlagt på sykehus (ohss og svangerskapsforgiftning). Men det hele endte med verdens mest perfekte lille gutt! Nå har jeg allerede startet å tenke på nr 2!
Gratulerer masse!!! :-)

Såååå kjekt! Gratulera så masse! Som du ser på min signatur så lykkast me og endelig i år etter laaaaang kamp og masse nedturar undervegs. No sparkar småen i magen under pc-en her og termin nærmar seg veeeeldig:)

Lykke til!

Back
Topp