Solplassen camping i Stavern

Stavern er kjempe koselig. Vært å solplassen en gang, jeg syntes det var fint der, hadde ikke barn da, men tror nok det er topp for dem der.

jeg kommer fra Stavern og er selvfølgelig veldig patriot! Solplassen er fint, fin beliggenhet, men begynner nok å bli litt slitt. og så er det vanskelig å få plass der tror jeg. det finnes massevis av campingplasser i nærheten da.
hvor gamle er barna dine?

se også: istavern.no

ORIGINAL: Lillegumman

jeg kommer fra Stavern og er selvfølgelig veldig patriot! Solplassen er fint, fin beliggenhet, men begynner nok å bli litt slitt. og så er det vanskelig å få plass der tror jeg. det finnes massevis av campingplasser i nærheten da.

Ho er berre 7 måneder, men tenkte mest på at det ikkje var sånn skikkelig bråkete der.
Ho kanskje at en kan bade. Ellers er ikkje behovet honna så stort akkurat...

Er det i gåavstand?

har aldri vært på solplassen
men liker utrolig godt der det hetter stretre

ORIGINAL: Villemo26

ORIGINAL: Lillegumman

Ho er berre 7 måneder, men tenkte mest på at det ikkje var sånn skikkelig bråkete der.
Ho kanskje at en kan bade. Ellers er ikkje behovet honna så stort akkurat...

Er det i gåavstand?

tror ikke det er så bråkete der, men det er vanskelig å si. det ligger helt nede ved vannet så bading er det muligheter for! og ja, det er i gåavstand fra Stavern, 10 min kanskje

Der er det veldig fint villemo [:D]

Nå er det en del år sidne jeg har vært der da, og det kan jo selvfølgelig være litt bråkete der som på alle andre campingplasser, men alt i alt veldig koselig !
Og Stavern er jo bare nydelig på sommeren [:D]

Var der hver sommer da jeg var liten og jeg elsket det [:D]
Men det er vel snart 18 år siden [8|] (ooohhhhh, jeg er GAMMAL....[:(])

kjærstranda er også en kjempefin plass :o)

Back
Topp