Solparasoll

Bambi88

Forelsket i forumet
Har en emmaljunga. Men nå er jeg usikker på om jeg skal kjøpe meg en solparasoll til vogna. Noen som har erfaring med solparasoll, er det verdt å kjøpe/blir mye brukt?
Tenker at baby skal jo ikke være direkte i sola,men hvis vi er ute på tur eller noe kan det være kjekt med parasoll på vogna?

jeg er glad for vi har en. Er kanskje best til baby. Når hun ble eldre tok jeg heller på solbriller.

Nå kommer jo det en til før sommeren så den kommer til å bli mye brukt

Ja vi har brukt vår MYE! Når vi var på tur i sommer, så var det greit å ha parasollen så hun ikke fikk solen rett i ansiktet.:)

Ikke meningen å kuppe tråden, men finnes det sånne solparasoller til Brio Go, evt. universale parasoller?

Kunne ikke klart meg uten parasoll de første somrene. Vi har vært mye ute, og det går jo ikke å snu kalesjen etter sola hele tiden. Se for deg en deilig sommer der babyen ligger i bare bleie i månedsvis, klart du må ha solskjerming. :D Billigst mulig universal-parasoll er tingen, for både dyre og billige er relativt lett å knekke i stykker festene på. (Jeg har testet flere på min lett klønete mann. :P )

Nå har ikke jeg brio go, men jeg kjøpte en universal parasoll på barnashus:) kjempefornøyd:)
Takk :) da skal jeg sjekke ut det neste gang jeg er der :)

Kunne ikke klart meg uten parasoll de første somrene. Vi har vært mye ute, og det går jo ikke å snu kalesjen etter sola hele tiden. Se for deg en deilig sommer der babyen ligger i bare bleie i månedsvis, klart du må ha solskjerming. :D Billigst mulig universal-parasoll er tingen, for både dyre og billige er relativt lett å knekke i stykker festene på. (Jeg har testet flere på min lett klønete mann. :P )
Ok. Hvor burde jeg kjøpe universal parasoll? :)

Ok. Hvor burde jeg kjøpe universal parasoll? :)
Reflex tror jeg hadde billigst sist jeg kjøpte, men tror kanskje alle barneutstyrsbutikker har. :) De får det inn til sommeren i alle fall, om de ikke ser behovet ennå.

Jeg har solparasoll fra Brio og den passer alle vognene jeg har hatt:)
Takk :) sjekker der ut :) har kjøpt vogn på nett så har ikke sett dette i butikk. Virker som om barnas hus og babyshop har sluttet å selge Brio stæsj.

Hvor gammel er vogna di?
De nyere modellene til emmaljunga har solseil i kalesjen :)

Hvor gammel er vogna di?
De nyere modellene til emmaljunga har solseil i kalesjen :)

Tror likevel jeg ville hatt parasoll....

Testa det solseilet for forrige lørdag på trilletur men sola kom inn i vogna likevel.... Mulig fordi den ikke står så høyt på himmelen enda.... Burde vært breiere i toppen for å dekke mer så ikke sola kommer inn på sidene, så kunne den heller skrådd mer innover så det passa å feste på håndtaket....

Gjør det:)
Husker desverre ikke hvor jeg kjøpte min...
Finner det garantert på nett et eller annet sted, og sikkert der jeg bestilte vognen vår :)

Har brukt vanlig stor paraply over vognen, ikke så lett men grei nødløsning;)

Back
Topp