Solomamma

Er det flere solomammaer her?
Jeg har akkurat fått vite at IVF har funket, og hvis jeg kommer gjennom alle hindre på veien blir jeg mamma igjen i november. Veldig skummelt å tørre å tro at det skal holde!
Vil gjerne prate med andre i samme situasjon, hvis det er noen av dere her. ❤️
Barn nr 2 alene? Jeg har en gutt alene (10 mndr) og vurderer en til
 
Er det flere solomammaer her?
Jeg har akkurat fått vite at IVF har funket, og hvis jeg kommer gjennom alle hindre på veien blir jeg mamma igjen i november. Veldig skummelt å tørre å tro at det skal holde!
Vil gjerne prate med andre i samme situasjon, hvis det er noen av dere her. ❤️
Jeg bor alene med jenta mi på 1 år og hunden vår :) Blir å gjøre dette alene, men har kontakt med donor og vi er gode venner. Så helt alene blir jeg ikke. Men ansvaret blir i hovedsak mitt.
 
Barn nr 2 alene? Jeg har en gutt alene (10 mndr) og vurderer en til
Jeg har
Barn nr 2 alene? Jeg har en gutt alene (10 mndr) og vurderer en til

Jeg venter på mitt første nå, og ønsker meg to barn. Vurderer altså en til kort tid etter, nesten som deg :) På grunn av min alder må det bli ganske tett på, og jeg ikke har tid til å vente på å finne meg en mann å ha nr.2 med. Det vil si at det må bli to små alene.

Lurer også på om noen har erfaringer med to små alene? Jeg tror jo at man klarer det man vil klare, selv om det helt klart blir tøft. Men hadde vært fint å høre andres erfaringer :D
 
Jeg er solomamma, følges opp av fertilitetsklinikken i Porsgrunn! Er fra sørlandet. Gravid 7 uker nå ved første forsøk på inseminering ❤️
 
Hei igjen! Jeg er ikke her inne så ofte. Jeg vil anbefale dere å søke om å bli med i Facebookgruppa FEMA frivillig enslige mødre ved assistert befruktning, det er et kjempefint online samfunn med solomammaer, med lokale undergrupper, samt gruppa DM, også for donormødre. Veldig aktive grupper der man får svar på det meste!
 
Hei igjen! Jeg er ikke her inne så ofte. Jeg vil anbefale dere å søke om å bli med i Facebookgruppa FEMA frivillig enslige mødre ved assistert befruktning, det er et kjempefint online samfunn med solomammaer, med lokale undergrupper, samt gruppa DM, også for donormødre. Veldig aktive grupper der man får svar på det meste!
Hørt bra ting om den! Men den er vel først fra etter man har fått barn? Uansett ikke klar for noe så offentlig som Facebook selv enda her i uke 11 :)
 
Hei igjen! Jeg er ikke her inne så ofte. Jeg vil anbefale dere å søke om å bli med i Facebookgruppa FEMA frivillig enslige mødre ved assistert befruktning, det er et kjempefint online samfunn med solomammaer, med lokale undergrupper, samt gruppa DM, også for donormødre. Veldig aktive grupper der man får svar på det meste!
Har ikke den erfaringen med FEMU Facebook gruppa.... Jeg la ut et innlegg der lenge før jul og det ligger fortsatt hos administrator... Bare gamle innlegg ligger ute.. Lite aktivitet der!!!...
 
Back
Topp