sollise du går meg på nervene!!!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hehe......[:)]åssen går det med deg snuppa?hører så lite fra deg her?[8|]regner med å ha hørt noe vist det var noe dramatisk som har skjedd..[:D]men klarer ikke å dy meg.

er så spent på dine vegne.....

ja, vennen nå er jeg spent på deg [:)]
Går du og venter ennå du også, eller??
Håper du stikker innom i kveld og gir oss noen svar [:D]

Kos og klem

Heisann gojentene mine[;)]

Ja, jeg er barnevakt, så her er ikke tid til så mye forum, haha[:D]

Jo da, tanta kom 3 dager på overtid hu... Aldri skjedd før... Hadde murringer og stikkinger, samt
ømme pupper før hu kom da... Men men... Nå er jeg skikkelig lei a altså, så
hu bør ikke prøve å komme neste mnd, for da vet ikke dama sitt eget beste altså...

klem til dere fra meg[:)]

Er også 1 dag over IKM nå. Pleier aldri å være over tiden,men... Men kjenner TTR er på vei.[&o][:(] Vondt i magen/menssmerter,noe jeg har hatt i noen dager nå...[&o]

Håper det er en spire som forårsaker dette, Trine[;)] Ønsker lykke til[:)]

Tusen takk,sollise! [;)] Hadde jo også håpet på det i aller høyeste grad,men mister veldig håpet på det når jeg har menssmerter liksom...[&o]

Dritt at mensen kom sollise!

men det kan være at symptomene dine var sånne som vil gjøre kroppen klar! Har hørt noen her inne som sa at de hadde MANGE symptomer måneden FØR de ble gravide!

Krysser fingrene for deg! Håper det klaffer denne gangen!

Klem, m

trine85: jeg trodde ikke jeg var gravid pga mens smerter.. men d var jeg hvist... lykke til[;)]

heia.barnevakt?godt du øver deg på rollen[:)]selv om TTR kom denne mnd også.[:@][:@][:@]

å stakkas henne vist hu viser seg neste mnd.....da skal hu få med oss hormonelle kvinner på babyverden å gjøre...[:D]

ny mnd nye muligheter.lykke til iallefall vennen![:)]stå på å ikke gi opp!l

hihihi[:D] Tusen takk[:D] Ja, jeg tror nok ikke tanta tørr komme da altså...

Ellers, hva driver dere med på lørdagskvelden?

nei det er ikke stort du...skal spise nå,men sitter med en forferdelig hodevertk.[:(]noen god råd?paracet virker ikke på meg...å jeg tør ikke ta noe annet.

du da?full fest i heimen ??[;)]

Huff da... Kan du rulle litt på skuldrene og massere tinningen litt? Det kan hjelpe deg...
Ikke noe godt å ha hodevondt akkurat, men har hørt at det hører litt med det også,
ved siden av!

Skal spise her selv nå, nam nam... Potetkroketter og kjøtt, nam[:)]

jo det hører vel med tenker jeg.....skal få mannen til å masser meg.[;)]håper det hjelper.

bon appetitt![:)]

Thanks, snuppa[;)]

Du også[:)]

hei sollise!Jeg har skrevet en pm til deg...spurte egentlig om du er på msn....

Det er jeg vet du,jas... [;)]

Back
Topp