Solkrem

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hvilken anbefaler dere til barn?

Hvilken anbefaler dere til barn?

Jeg liker den fra änglamark og cosmica, begge deler er uten parfyme. Bruker ingen kremer med parfyme, hverken vi eller gutten. Har disse i faktor 30 og synes de er gode å smøre ut, vannfast også.

Jeg bruker de samme som Veivalsa til gutten. Selv har jeg en spraysak med betakaroten fra Vichy.

Jeg liker den fra änglamark og cosmica, begge deler er uten parfyme. Bruker ingen kremer med parfyme, hverken vi eller gutten. Har disse i faktor 30 og synes de er gode å smøre ut, vannfast også.

Vi bruker heller ikke med parfyme, men änglamark setter så fæle flekker syns jeg :(

Änglamark ja. Den er ikke klissete/seig, lett å smøre på. Luktfriii :Heartpink Hater solkremlukt! Har aldri opplevd at den setter flekker på klærne :shy:

Dermica Kids. Uten skumlerier, enkel å smøre ut og setter ikke flekker.

Hvor da? Jeg har ikke merka noen flekker. Men cosmica kan jo være bedre der da :)

Ungen hadde på seg hvit body, og den er nå gul/grønn på ermer og hals, der den var i kontakt med solkremen..

Fornøyd med Cosmica sin her også.

Ungen hadde på seg hvit body, og den er nå gul/grønn på ermer og hals, der den var i kontakt med solkremen..

Jøss så rart, jeg brukte denne i fjor til hvitt sommertøy. Men kan jo ha endret oppskrift eller vært uheldig med den flaska du har.

Cosmica. Har kun brukt det merket de siste årene, da den alltid blir best i test i Forbrukerrådets test der de sjekker for hormonforstyrrende stoffer.

Hatt cosmica de siste årene, den eller dermica Kids, litt avhengig av hvilket spoyrk som har kampanje når jeg handler solkrem. Hadde anglamark et år også og likte den egentlig greit, men holdt meg til cosmica og dermica de siste årene

Bruker änglamark til både meg selv og barna. Liker at den er svanemerket. Aldri opplevd flekker.

Dermica Kids. Har dårlig erfaring med cosmica til voksne, så da ble det dermica istedet.

Cosmica kids, veldig fornøyd med den. Men har også kjøpt bare en enkel vanlig på matbutikk sånn spray, den er og praktisk. Lar den ene ligge i strand bagen :)

Back
Topp