Solkrem

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Etter vinter kommer vår. Har dere funnet frem solkremen? Eller bruker dere dagkrem med faktor og satser på solkrem til påske og sommervær?

Jeg er dårlig på å bruke solkrem i det hele tatt må jeg innrømme. Har en lang vei å gå når det kommer til solbeskyttelse.

Smurte ungene da de var på skidag med skolen.

For min egen del er jeg så lite ute enda at jeg sparer det til påske og sommer ja.

Dagkrem eller nattkrem eller annen krem bruker jeg ikke

Har begynt med solkrem i ansiktet og på halsen. Har masse fregner og føflekker, så greit å beskytte seg.

Jeg tar på solfaktor 30 i fjeset om jeg skal være ute mer enn noen få minutter. Har lys hud som ikke blir brun men blir lett brent og får fregner.

Hun på 4 har arvet sin fars farger, og blir ganske brun. Om det skal være sol hele dagen tar jeg på henne solkrem i ansiktet før hun går i barnehagen. Men har glemt det et par ganger...

Bruker i ansiktet!
Er gravid og redd for pigmentflekker.

Ikke begynt enda men har ikke hvert mye til sol her heller og ikke fått hvert i sola mer enn maks 10 min enda heller men har masse solkrem klar til hele familien spf 50

Jeg og ungene er rødhåret og kritthvit. Så ja, vi bruker faktor 30 nå. Jeg er mye ute både på jobb og hjemme..

Solkremen er på plass!

Jeg bruker solkrem om jeg skal være ute mer enn ett par minutter i sola. Huden min blir veldig fort brent og jeg kan nesten kjenne fregnene poppe frem i sola nå. Satt litt feil vei mot sola i går og er når rød på ene siden av ansiktet men ikke den andre. Ser passe teit ut

Bruker dagkrem med spf hele året og er ekstra påpasselig med å smøre meg når solen er oppe.
Blir lett brent, men forebygger også linjer og rynker og minsker risikoen for kreft.

Nei jeg er dårlig på å bruke solkrem. Har sånn hud som aldri blir brent (utenom et par ganger i syden når jeg har sovna i sola).
Lillegutt blir smurt med solkrem når det er mye sol og vi skal være ute en stund

Bruker dagcreme med solfaktor akkurat nå, men begynner nok snart at bruke solcreme :)

Bruker dagkrem med spf 30 hele året i ansiktet. Men må finne frem solfaktor til mini nå når våren har kommet til Vestlandet

Har funnet frem solkrem til ungene. Bruker å ta litt av den når jeg skal være ute i sola over litt lenger tid.

Jeg er generelt dårlig på å bruke solkrem på meg selv. Bruker det egentlig bare hvis jeg vet jeg skal være lenge ute eller ligge å sole meg :rolleyes:
Barna er jeg derimot flink til å smøre (selv om det er mye vanskeligere å smøre dem enn meg selv :p )
Har ikke begynt å smurt de enda, blir vel å starte til uka hvis sola dukker opp.

Back
Topp