Solkrem

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hvilken solkrem har dere kjøpt til de små?
...ja jeg vet de ikke skal være i solen, men det er jo umulig å totalt unngå at de blir disponert...
 
Jeg har kjøpt babyvarianten til La Roche, fikk den anbefalt på apoteket. Det var den eller Cosmica sin. Jeg mener jeg har hørt at de som legger seg som et lag er best, men det gjør ikke den fra La Roche, så jeg er litt usikker på om den er best :p
 
Vi bruker også den fra La Roche Posay på både storebror og lillesøster. Er lett å se hvor man har smurt med den, og den sitter godt på.
 
Husker ilke merket, men tuben er hvit. Med fysiske filtre. Men gud så klin når ungen ikke er rolig et millisekund!

Storebror har cosmica spray faktor 30 uten fysiske filtre, og ved ettersmøring på tur har også mini fått denne et par ganger da jeg har glemt hans.
 
Har både Laroche posay og Cosmica sin - har vel totalt tre stykker liggende rundt i huset og smører storebror og lillebror med den vi finner.
 
Cosmica kids spray
Samme her med faktor 30.
Men får du til å smøre den godt ut? Synes det bare blir kliss og føler meg på ingen måte trygg på at den er godt nok fordelt over hele hodet/nakken/ansiktet. Tror eg må kjøpe en med krem-konsistens!
 
Back
Topp