Solkrem

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva gjør dere mtp solkrem til babyen?
Leser at de ikke skal ha noe, men kan smøres på hender og i ansiktet. Vi er storsett ute hele dagen når det er fint vær, så jeg blir så usikker på hva vi skal gjøre (hun er jo selvsagt bare i skyggen).

Hva gjør dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg smører ansikt og hender når vi går med bæreselen. Da er det ikke å unngå at han får sol på seg. Det sies å anbefales så mye i hytt og pine så jeg har kommet frem til at jeg gjør det som høres mest fornuftig ut;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her trives hun best inne i skyggen. Når vi bruker vogna ute, sørger jeg for at hun aldri er i direkte sollys. Ergo har vi ikke brukt solkrem. Jeg tenker at jeg klarer meg helt fint uten å være ute i sola hele tida denne sommeren :)
 
Jeg har kjøpt solkrem, men ikke brukt det foreløpig. Er jo smøring av ansikt og hender når man bærer i sele som er mest aktuelt. Men det har vært så korte perioder at jeg ikke har vært så nøye på det.
 
Jeg kommer til å vente til han er 6 mnd.. Unngår direkte sollys så langt det lar seg gjøre.. Inn og ut av bil, eller en liten tur opp av vogna om nødvendig anser jeg ikke som direkte sollys..
 
Jeg smører hvis vi er ute hele dagen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ble ingen kjøp på meg i går, solkrem er mye billigere på apoteket i Norge, så jeg venter å ser ann været og behovet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp