Solkrem

Lisse86

Forelsket i forumet
Hvor høy solfaktor bruker dere på barna?

Jeg bruker 30..og smører hver 2-3 time om dem er ute lenger enn det :)

Solkrem fra apotek uten parfyme og spf 50+! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

30 eller 50
Bruker å smøre dem godt med 50 på morgenen og ettersmører med samme krem eller 30 utover dagen :-p

Surfer mobilt!

Vi har prøvd ut LRP sine solkremer med SPF 30 og 50+. Veldig gode!:)
Både jeg og mamma var imponert over at 50+ ikke var seig å påføre, og at den ikke gjorde huden til Jenny tett. Hunden var tørr og godt beskyttet. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Både jeg og mamma var imponert over at 50+ ikke var seig å påføre, og at den ikke gjorde huden til Jenny tett. Hunden var tørr og godt beskyttet. ;)

Samme erfaring har vi. Men ikke med andre typer med så høy faktor.

Surfer mobilt!

Samme erfaring har vi. Men ikke med andre typer med så høy faktor.

Surfer mobilt!
Nei, de var overraskende god!:) Og jeg likte at den ikke lukta så mye også. Tok tipset du og Marianne ga Camilla. ;)

Bruker samme som Marianne, Tea og Ingrid :) sf 30, men skal kjøpe 50+. Super krem. Ingen solbrenthet, ingen soleksem, ikke klam hud. Bruker den samme selv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker lrp 50+ hele gjengen her pga solsensitiv hud, eneste solkremen jeg ikke får utslett av. Og den ER kjempegod. Men VELDIG vannfast så man må bruke klut i dusjen/badet og "skrubbe" den av huden;)

Back
Topp