Solkrem til voksen

Karoline_

Flørter med forumet
Då var solå kommen fram og da va rett og slett varmt på terassen,men guuuu så deiligt med ein dupp i solå..sååå måtte fram med solkrem,nå bruker jeg en med faktor 30,men ser at eg allerede er rød,har veldig blek hud..
Hvilken solkrem bruker dere selv,,og barna?

Tenkte eg skulle kjøpe inn nye,men er jo så mangen dårlige å få tak i også på apotek..er det bedre å bestille på nett?

Husker jeg gjor noe veldig research på dette i 2017. Kom vel frem til cosmica etter å ha lest best i test å utelukket at d ikke var hormonforstyrrende stoffer eller parabener og parfyme i. Kjøper sprayflaske til frøkna med faktor 30, så smører jeg ofte. Bruker den gjerne selv og. Ellers har jeg en annen fra cosmica i faktor 15 til bruk i ansiktet.

Husker jeg gjor noe veldig research på dette i 2017. Kom vel frem til cosmica etter å ha lest best i test å utelukket at d ikke var hormonforstyrrende stoffer eller parabener og parfyme i. Kjøper sprayflaske til frøkna med faktor 30, så smører jeg ofte. Bruker den gjerne selv og. Ellers har jeg en annen fra cosmica i faktor 15 til bruk i ansiktet.

Takk for tips,skal sjekka da ut:happy: her må da høgadt faktor til trur eg,ser pigmentforamdring med ein gong,aldri gått gravid på sommere før.så dette er litt nytt:happy:

Takk for tips,skal sjekka da ut:happy: her må da høgadt faktor til trur eg,ser pigmentforamdring med ein gong,aldri gått gravid på sommere før.så dette er litt nytt:happy:

Bare hyggelig :) de har i faktor 50 og mener jeg. Så anbefaler de vel å bruke solhatt om en er plaget med pigmenter i ansiktet. Første ble født i juni så gikk ikke hele sommeren jeg heller. Men klarte ikke varmen og hvertfall ikke å sitte i solen, så ble liksom ikke et problem her.

Jeg er veldig fornøyd med p20 solspray.
Jeg blir veldig lett solbrent, men denne berget meg godt gjennom 3 uker med 30-40 varmegrader forrige sommer :happy:
Den har heller ingen hormonforstyrrende stoffer.

P20 solspray er den beste solkremen jeg har brukt. Den sitter lenge på og er veldig vannfast. Jeg liker også Cosmica, den har gjort det bra på tester. Harmoni fra Vita er også god synes jeg og billig.

Det går i cosmica her også.

bruke solfaktor 30 fra mary kay. Tok lang tid før eg fant ein solkrem eg likte og hva fornøyd med. Men denne bruker eg både på små og store i familien.

Bruker alltid 30.. for er ikke lys... er helt hvit. Å blir solbrent av ingenting. Så solkrem faktor 30 å smør oofte.

piz buin kjøpt på vita.

Bruker Piz Buin faktor 30 på kroppen, og Lancome faktor 50 i ansikt. Får lett kviser i ansikt av solkrem, så er nøye med hva jeg smører der.
Bruker Cosmica faktor 30 på sønnen min.

Enig!:happy119 Før brukte jeg mye Cliniderm, men de siste 4 årene etter lillefrøken ble født så har vi brukt cosmica både til liten og stor! Hun har også en sprayflaske med faktor 30 i bhg :notworthy

Slår et slag for Dermica sensitive solkrem. Serien er uten parfyme og farlige stoffer :) Jeg liker egentlig at solkremer er litt parfymert, men Dermica sensitive føles mye tryggere og bedre, fin konsistens også!

Back
Topp