Solkrem til barn

Dermica sin KIDS var av de som fikk full/god score, og den har jeg også kjøpt i år, godt fornøyd. Mend et var flere som fikk det i den testen da

Fint med som tråd

Vet ikke hva som er best i test, men vi har brukt nivea kids til snuppa på 1 år :-) skal til spania i sommer og da skal hun bruke Forever sunscreen :-)

Vet ikke hva som er best i test, men vi har brukt nivea kids til snuppa på 1 år :-) skal til spania i sommer og da skal hun bruke Forever sunscreen :-)
Nivea Kids har i alle sine kremer testet til dags dato problematiske ingredienser av hormonforstyrrende allergifremkallende eller nanostoffer.

Dermica sin KIDS var av de som fikk full/god score, og den har jeg også kjøpt i år, godt fornøyd. Mend et var flere som fikk det i den testen da
Sverger til denne vi også. Får god score hvert år :)

Cosmica kids spray med sf 30 kom også på topp, vet jeg. Vi bruker Dermica kids på guttene og er veldig fornøyde; den er også god på eksemhud :-)

BTW leste for litt siden at man ikke trenger egen solkrem til barn. Er den svanemerket kan barn også bruke den. Som harmoni fra vita. :) Eneste er vel at de for barn er mer "robuste" (og tilsvarende seige).

Bruker dermica kids:)

Back
Topp