Soling

Surtsnop

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva gjør dere på nå når det er så varmt ute?
Jeg har brukt noen dager på å sole meg litt, men blir litt usikker på om det er så lurt. Det er jo veldig varmt å sitte i solsteiken (selvfølgelig med en del pauser) men syns det er litt kjedelig å sitte inne også når det er så fint ute.

Jeg tenker alt med forbehold, men du finner sikkert noen tips i denne fine artikkelen på babyverden :)

Hva gjør dere på nå når det er så varmt ute?
Jeg har brukt noen dager på å sole meg litt, men blir litt usikker på om det er så lurt. Det er jo veldig varmt å sitte i solsteiken (selvfølgelig med en del pauser) men syns det er litt kjedelig å sitte inne også når det er så fint ute.

Ingen problem med sol og varme så lenge du føler deg vell. Har vært mye ute i sola, men i det siste har jeg hovnet voldsomt opp og blitt svimmel av varmen. Så da trekker jeg meg inn.

Ingen problem med sol og varme så lenge du føler deg vell. Har vært mye ute i sola, men i det siste har jeg hovnet voldsomt opp og blitt svimmel av varmen. Så da trekker jeg meg inn.
Takk for svar! Blir ofte utslitt på kvelden av varmen men det hadde jeg vel blitt uansett. Er faktisk mer liv i magen når jeg er ute i solen. Det er vel kanskje et bra tegn? :D

Jeg orker ikke å ligge lenge ute i solsteiken. Men er uansett viktig med god faktor for å slippe permanente pigmentflekker. Også har jeg lest at baby kan bli overoppheta i magen over lengre tid i varmen så kan være lurt å gjerne passe litt på det og[emoji1]

Må vel passe på at baby ikke blir overopphetet, f.eks ved å skjerme magen. Her sitter jeg mest i skyggen, 30grader er varmt nok [emoji28]

Bare vær fornuftig, så går det fint :-) mange som reiser til varmere strøk i graviditeten også :-) smør godt med høy faktor (lett å få pigmentflekker), drikk godt og trekk deg unna sola om du blir veldig varm (blir litt badstue i magen også da). Kjøl deg ned i vann om du har mulighet :-) Det var iallefall rådene jeg fikk fra min JM forrige svangerskap.

jeg har solt meg litt ute nå i dette fine været :-) så deilig å få litt farge og føle seg litt fresh...men drikker veldig mye vann, så går jeg i skyggen når det blir så varmt at svetten renner. Når jeg føler ubehag så går jeg for å kjøle meg ned. Tenker at når jeg føler ubehag så kan lillegutt gjøre det og, og da er det på tide å kjøle eg godt ned. Merker nesten mer bevegelser når jeg sitter ute, men de sier jo at lille i magen kan skimte sterkt lys så kanskje det er derfor :-)

Back
Topp