Soling

Hulda

Forelsket i forumet
Noen som har tanker om hvor lenge man kan ligge å sole seg om gangen? Vet at man ikke skal bli for varm, men der er man vel veldig forskjellige..? Jeg tåler veldig mye varme og er veeldig glad i å ligge i solen..Har ligger i solen i to timer i dag og håper på mange fine dager før minis ankomst:)
 
Jordmora mi sa i går at jeg ikke skulle sole meg. Man har visst lett for å bli brent og alt :p

Vi skal helst være avkjølt i skyggen. Jeg er mye ute, men klarer ikke å ligge å sole meg, syns det blir altfor varmt for meg nå :D
 
Æh! Tenker du kjenner din egen kropp sjøl - gjør som du vil :p du kjenner jo når det begynner å koke liksom....
 
Jeg er redd for pigmentflekker...så hadde smurt meg med høyfaktor.
 
Jeg blir så og si aldri solbrent og blir veldig lett brun.. Er egentlig ganske brun hele året. Men har smørt meg med 15 i dag, og tenker at jeg helt sikkert kan nyte noen soltimer i ny og ne:)
 
Jeg tenker ikke på det... kan man bli så varm at det er farlig av det altså? :/
 
Jeg tenker ikke på det... kan man bli så varm at det er farlig av det altså? :/

Tenker du sikkert får det ubehagelig først :) Men min jm var veldig klar på at jeg ikke skulle ligge å brette meg ut i timesvis, og selv om folk bor på varmere plasser enn Norge og er gravid - soler ikke de seg heller! Hehe, ble litt overrasket :p Jeg er veldig mørk så trenger heldigvis ikke så mange solstråler før jeg får farge :)
 
Jeg har vert i solen hele dagene nå når det har vert så fint :wideyed: Jeg har sittet å lest, plantet, slappet av osv... Er dette farlig for babyen?:eek:
 
Hmm. Jeg skal ta det til etterretning:) men føler bare det er sunt og godt foreløpig med litt sol:)
 
Jeg har også vært i solen hver dag og lurte på hva folk tenker om det, ettersom man fks ikke skal sitte i badstu, ta varmt boblebad og å bli for varm i solen... Det skal myyye til for at jeg blir for varm i solen, så lurte litt på om dette gjelder mini i magen også:);-)
 
Jeg legger meg ikke ned å soler meg, men jeg gjør ting ute i solen :) Tror man bare må kjenne på kroppen hvordan man føler seg. Jeg går i skyggen når det blir for varmt :)
 
Åh, jeg blir så varm! Holder meg helst i skyggen, men det er veldig lite skygge å finne her vi bor på en liten høyde. Sol fra morgen til sent på kveld, syns den er på alle sider av huset samtidig også ... og stua koker. Må sette meg i garasjen iblant :p
 
Back
Topp