Soling!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Vet at det ikke er bra å bli overopphetet som gravid, men hallo!? Har gledet meg sååånn til solen og få litt brunfarge, men klarer jo såvidt å være i solen! :(

Jeg har lyst til å bli fin og gyllen (jeg sier gyllen, for jeg blir ikke brun) men har enten ikke tid eller tolmodighet eller ork til å være i sola :p Kritthvite legger her i gården altså!

Jeg sitter å soler meg nå men er heldig at det er gjennomtrekk i blant så får kjøling også drikker jeg hele tiden :)

Var meldt knallvær her i dag, men har vært så mye vind! Selv ikke treåringen har villet ta av seg klærne på stranden i dag....! Men skal si at huden koker greit nå :-P Skummelt når man ikke kjenner at solen tar ;-)

Orker ikke sitte lenge i sola, tror det blir leggene og armene som får farge i år! Gleder meg til å hoppe i bassenget i morgen, satt det opp i går kveld og fikk fylt det i natt så i morgen begynner det å bli litt bedre temp der :)

Sitter med halve kroppen i sola om gangen jeg:P funker fjell! Tar nok litt tid men jeg er ikke så veldig opptatt å bli så brun, men deilig med litt farge da:-)

Back
Topp