Soling.

ballah

Glad i forumet
Er det farlig/ skadelig å sole seg når enn er gravid?[8D]

Trodde det var sunt, jeg[8|] Pga D-vitaminer og sånt..

Nå kjenner jeg at jeg lurer på samme sp.målet, så slenger meg på her[:)]

Nei, ikke farlig...Men man skal være forsiktig sånn at man ikke får pigmentflekker...

Må bare passe på så du ikke blir liggende for lenge og brenner deg. Så tidlig som nå er det nok ikke så farlig. Men etter hvert som bebisen blir større, så kan den bli overopphetet. Føler du deg uvel eller noe når du soler deg, så er for lengst på tide å komme seg i skyggen;)

Happy Solings;)

Nope, ikke farlig. Men vær obs på pigmentflekker og dersom varmen føles ubehagelig.

jeg tar solarium og er mye ute i solen jeg[:)]

når man er gravid skal man unngå og sitte i solsteiken og man må smøre seg med høy solfaktor for man har lett for og bli solbrent...
jeg smurte meg med faktor 15 og var ute i hagen og jobbet i noen timer, og mine armer ser ut som hummere, de er kanonrøde..og jeg var ikke krittkvit [:D]

så her må det sterkere faktor til[:D][:D][:D]

Nei det er det ikke [:)] Bare lettere å få pigmentflekker, så man må passe på å smøre seg godt [:)] Og passe på å ikke bli overopphetet! Ellers kan man kooose seg i solen [8D]

ORIGINAL: bolledeigen

når man er gravid skal man unngå og sitte i solsteiken og man må smøre seg med høy solfaktor for man har lett for og bli solbrent...
jeg smurte meg med faktor 15 og var ute i hagen og jobbet i noen timer, og mine armer ser ut som hummere, de er kanonrøde..og jeg var ikke krittkvit [:D]

så her må det sterkere faktor til[:D][:D][:D]

Århh si det nå da..!
Blitt brent i helga ja for å si det mildt [:@][:@]

merker jeg blir lettere solbrent ja...

Kom hjem i dag etter ei helg på pikerommet hos mor og far... SÅÅ stolt fordi jeg har blitt litt mindre blek - i mine øyne ganske så brun.. sambos kommentar var: syns du er ganske rosa også jeg[8D]

Back
Topp