solgte brystpumpa mi, men

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
i dag ringte hun å sa den var ødelagt. den var helt død- jeg sjekket den før jeg la den på finn, og sjekket den før hun hentet den.
så syntes det er synd om den har blitt ødelagt, om det er henne.. jeg vet jo ikke. så imorgen skal jg møte henne, å bytte igjen. kjipt

Hm.. Det var rart.. [8|] Og kjipt for deg, uff.. [X(]

Hvis du sjekket den før hun hentet den så er det strengt tatt hennes feil da. Da har den blitt ødelagt etter hun overtok den da..

fikk mld fra henne nå. hun hadde gjort noe feil, men den funket nå. godt det da [:)]

Har du spurt om hun har satt den ventilen inn rett da[8|]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

fikk mld fra henne nå. hun hadde gjort noe feil, men den funket nå. godt det da [:)]

kan jeg spørre om det var avent?? tar litt tid å skjønne eletriske delen på den.....

ORIGINAL: Miss Otilie

Har du spurt om hun har satt den ventilen inn rett da[8|]

la inn innlegg rett før deg. fikk melding av henne nå. hun hadde gjort noe feil. så den funket nå. godt det da [:)] kjedelig om jeg hadde fått igjen en ødelaagt pumpe

ORIGINAL: Black Beauty

kan jeg spørre om det var avent?? tar litt tid å skjønne eletriske delen på den.....

ja,. å jeg forklarte henne att hun måtte holde knappen inne til den startet, men gjordet tydeligvis ikke det. men fikk den til nå [:)]

Så bra! [:)]

Back
Topp