SOLGT!!!

Cathygirl

Forumet er livet
Vi har solgt leiligheten vår!!![:D]
Fikk solgt den til takst så vi e lykkelige![:D]
Var visning her i går og for en time siden solgte vi[;)]

Og i går kjøpte vi hus!!![:D]

Alt ordner seg jooo!![:D]

Så artig! Gratulerer med både salg og kjøp [:)]

Gratulerer! For en lettelse å få solgt så raskt!

gratulerer å masse[:D]

ORIGINAL: ~3 blir endelig 4~

Hvor har dere kjøpt da... Ting skjer fort hos dere!!!

Vi har kjøpt oppe på valle! [:D] så blir ikke lange biten vi flytter på oss. Ja, ting gikk litt i forteste laget her[8D] Men e kjempe kjekt at ting ordner seg[:)]
Har vært og hentet tomme esker på jobben til pappa nå så nå må eg bare finne ut ka eg kan begynne å pakke. hehe...

E du en av bergenssnuppene du eller? klarer ikke henge med på disse nye nickene eg[&:]

ORIGINAL: *Camilla*

Så artig! Gratulerer med både salg og kjøp [:)]

Gratulerer så masse! Deilig når ting ordner seg fort [:D]

Så utrolig deilig da[:D][:D]
Gratulerer så masse med hussalg og huskjøp[:D][:D]
Har du link til det nye huset?Når flytter dere da?

SÅ BRA! Det er så deilig å få sånne ting på plass, gratulerer så mye både med kjøp og salg[:)]

Gratulerer så masse snuppa!

Vi flytter allerede 1 november[:D]
Ja, AngelBaby, var den eg sendte deg link på[;)][:D]

Legger ved link på vårt nye hjem![;)]
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24463190

Gratulerer så masse med nytt hus!! [:)][:)][:)]

Var på kontraktsmøte i går i d nye huset <3
Hadde snuppa med. Først ville hun ikke inn for hun ville på lekeplassen og leke, men vi bestakk henne med kjeks[8D]
Så ville hun ikke gå fordi hun likte seg så godt der, men ble fort blid igjen når vi sa hun sku få leke på lekeplassen[;)] hehe...
Kommer til å bli såååå koselig å bo der! E masse barn, fikk hilst på noen naboer som virket kjempe koselige og huset e bare såå deilig [:D]
Fikk pakket litt her i går. Må jo begynne en plass for d e jo evig mye som ska pakkes ned[&:] og om 3 uker alt så tar vi over huset <3
Gruer meg til å vaske denne leiligheten eg[&:][:'(] d e jo bare kjeeeeedelig! Men gud så rart d blir å flytte fra leiligheten vår da! Blir rart å se den tom igjen!
Men vi har litt penger til overs så vi ska betale ned billånet og kjøpe lit nye møbler[:D] deilig å bli kvitt billånet som bare e noe drit og hååååper vi kan kjøpe ny sofa for den vi har e eg LEI!!! hehe... må ha litt annet også så ska nok inn på ikea.no og finne ut hvor mye vi må ut med[;)] hihi...
Og siden vi kan betale ned billånet så får vi faktisk lavere utgifter i mnd enn vi har nå[;)][:D] Til vi kjøper ny bil da[8D]

E lykkelig eg[:D]

Back
Topp