monaogmini
Glad i forumet
Hvilken faktor bruker dere på barna og på dere selv i syden?
Sitter å skal bestille solkremer nå, og er helt blank på hva vi bør ha.
Sitter å skal bestille solkremer nå, og er helt blank på hva vi bør ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 på kidden og så har vi på klær evt drakt når solen er sterkest.Lillezilje skrev:
Jeg har vært så mye i tyrkia de siste årene at jeg egentlg ikke trenger noe solkrem lenger.. så bruker stortsett sololje med faktor 3 eller 6
Løvesnuppa skrev:30 på kidden og så har vi på klær evt drakt når solen er sterkest.Lillezilje skrev:
Jeg har vært så mye i tyrkia de siste årene at jeg egentlg ikke trenger noe solkrem lenger.. så bruker stortsett sololje med faktor 3 eller 6
Ikke for å krangle, men faktor 3 og 6 er så lite at man like gjerne kan droppe det.
Personlig bruker jeg heller for høy faktor enn for lav, for selv om man ikke blir brent nå kan det hende man angrer når man sitter der som 50-åring med skrukkete lærhud.
Også var det den hudkreften da. Norge ligger på andreplass i verden i hudkreft, etter Australia. De har jo LITT mer sol enn oss, så det burde si noe om hvor dårlige vi er til å beskytte oss...