Solen skinner

skytte76

Gift med forumet
Og vinden har nesten løyet helt her vi bor[:D] Ble litt misunnelig på de som har hage da jeg leste den tråden, for jeg elsker å pusle i hagen (hadde det før). Blir litt vanskelig når vi bor i blokk nå[8|] Men vi gjør det beste ut av det og reiser kanskje til stranda en tur og fisker krabber og plukker skjell istedet[:D] Gubben jobber, så det blir bare meg og barna[:)]

Solen skinner og det er varmt i været her også. Skal gå ut etter at Alexander har sovet ferdig.
>Klemmer

Ja solen skinner her også, men foreløpig er det ganske mye vind. Og det er en  iskald vind, så jeg tror jeg drøøyer litt med en tur.

Det pleier vi også å gjøre...har en strandflik, naust og en liten båt som blir MYE brukt!!
Koser oss masse der vi da!
Men så har vi felles lekeplass sammen med de andre naboene der det er reistativ, sandkasse, hage og benk til å drikke kaffe!! kjempekoselig!

ORIGINAL: skytte76

Og vinden har nesten løyet helt her vi bor[:D] Ble litt misunnelig på de som har hage da jeg leste den tråden, for jeg elsker å pusle i hagen (hadde det før). Blir litt vanskelig når vi bor i blokk nå[8|] Men vi gjør det beste ut av det og reiser kanskje til stranda en tur og fisker krabber og plukker skjell istedet[:D] Gubben jobber, så det blir bare meg og barna[:)]

Bor dere på Borgen, forresten? - siden dere bor i blokk, mener jeg- ble bare litt nyskjerrig nå..[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Bor dere på Borgen, forresten? - siden dere bor i blokk, mener jeg- ble bare litt nyskjerrig nå..[8|]

Nesten på Borgen. Bor på Hagaløkka vi nå[8|] Eneste vi hadde råd til da vi kjøpte. Ser oss om etter noe større for det er ganske trangt med 5 stk på 74 kvadratmeter.

Back
Topp