Soleksem (?)

Lykkelig84

Glad i forumet
Har fått utslett på "Underarmen" og litt på føttene....
Minner om Soleksem,eller en liten allergi pga noke eg har spist.

Kva som fungerer best og smørre på??
Bruker Alovera,men det klør og klør :p

Har du solt deg da!? Om du har det så kan det etter all sannsynlighet hjelpe med Decleor sin Baum Essentiel og/eller Aromessence Solaire fra samme merke.

Jeg sliter veldig med soleksem, og jeg må bruke kortison pga at det klør så mye at jeg begynner og blø og får masse store sår av det.

Men hva med denne kremen mot myggstikk man får kjøpt på apoteket? den lilla, åh husker ikke hva den heter i farten, men den kan kanskje hjelpe deg? :)

SleepingBeauty skrev:
Har du solt deg da!? Om du har det så kan det etter all sannsynlighet hjelpe med Decleor sin Baum Essentiel og/eller Aromessence Solaire fra samme merke.

Ja har solt meg ute i flere dager:)  Kjøpte en ny SolOlje med litt faktor i nå i helgen,kan jo vere den eg reagerer på da.... Takk for tipse:)

hjertetmitt skrev:
Jeg sliter veldig med soleksem, og jeg må bruke kortison pga at det klør så mye at jeg begynner og blø og får masse store sår av det.

Men hva med denne kremen mot myggstikk man får kjøpt på apoteket? den lilla, åh husker ikke hva den heter i farten, men den kan kanskje hjelpe deg? :)

Oi,skikkelig plaga du da:(
Skal sjekke det ut,Takker!! :)

hjertetmitt skrev:

Aurax ;)

Jeg må bruke kortisonsalve for at det skal hjelpe mot min soleksem, iallfall. Håper du finner noe som lindrer kløen!

takk da skal eg kjøpe aurax ! :) Irriterande kløe.... :p

Back
Topp