Soleksem, HJELP

majea

Glad i forumet
Samme som mai 2007:

fy f altså, første sola i sommer og jeg er full av soleksem....Dette er hvert år, plages ikke bare nå, neida, HELE sommeren!!!!!!!![:(][:@]Kvir meg for å gå ut, har lyst å reise til syden osv, men frister ikke, vet hvordan det blir[:(] Jeg blir skikkelig trist og nedfor av dette, er SÅ utrolig ubehagelig....og stygt...Plages over hele kroppen.... Når man leser om soleksem så står det alltid, pass på å ikke være ute i direkte sol, dekk deg til...Men hva gjør jeg da? Får soleksem uten å være spes mye i sola  og smører meg...

Håper noen har tips/gjerne gode kjerringråd...Jeg er SÅ fortvila....HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det eneste som hjelper meg er solkremen piz buin 

Tusen takk for svar![:D] Da skal jeg få mamma til å kjøpe den når hun skal til mallorca til helgen[;)]
Men hjlper denne når jeg allerede har fått soleksem? Faktor? Sorry mange spørsmål, bare er så lei kløe og stygg hud[:(]

ORIGINAL: majea

Tusen takk for svar![:D] Da skal jeg få mamma til å kjøpe den når hun skal til mallorca til helgen[;)]
Men hjlper denne når jeg allerede har fått soleksem? Faktor? Sorry mange spørsmål, bare er så lei kløe og stygg hud[:(]
jupp, den hjelper når utbruddet allerede er der. Jeg har smørt fra første dag i sola i år, å for første gang null eksem [:D][:D][:D]
Men har tidligere ikke "husket" å gjrøe det før eksemen har kommet [:'(], men denne tar det fort. Piz buin får du også kjøpt i norge :O)

ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: majea

jupp, den hjelper når utbruddet allerede er der. Jeg har smørt fra første dag i sola i år, å for første gang null eksem [:D][:D][:D]
Men har tidligere ikke "husket" å gjrøe det før eksemen har kommet [:'(], men denne tar det fort. Piz buin får du også kjøpt i norge :O)

Tusen tusen takk igjen, "gleder" meg til å prøve, håper dette funker på meg også..Jeg blir seriøst skikkelig deppa, frister ikke i det hele tatt å være ute i sommer[:(] Men må jo, har jo to aktive gutter som fortsatt skal gå hjemme med meg til neste år...

Back
Topp