Sole seg.

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Bikini :)

Soler meg så og si aldri, men det hender jeg har på bikini mens jeg holder på i hagen e.l

Bikini både hjemme og på stranda ;)

Har aldri tid til å legge meg ned og sole meg, men er jeg ute holder jeg gjerne på med noe. Har gjerne på shorts eller skjørt og singlet, hender jeg går bare i bh og skjørt om jeg kun er på terrassen.

Kort shorts og bh, eventuelt bh/truse!

Gidder ikke ta på bikini om jeg bare er hjemme. Ingen som ser inn uansett:)

Får sjelden tid til å sole meg lenge, så sitter for det meste ute med shorts og en singlet.

Bikini om jeg ligger på verandaen, ellers har jeg skjørt og singlet (enn så lenge, for ingen av shortsene mine passer, må ha tak i sommertøy for gravid mage) når jeg jobber i hagen og sånn. Ligger ikke så ofte stille, har somregel 1-4 unger i hagen (to er mine) så da liker jeg å være sånn at jeg har et øye med dem mens jeg planter, luker, vanner etc
Særlig når de er fire, tre går greit men den fjerde her da blir det litt mye, og ofte litt konflikt mellom lillesøster og hennes venninne og guttene som er større.

Bikini:) Er så åpent her og har så mange naboer med innsyn så gidder ikke sitte i undertøyet:)

Har aldri tid til å ligge i sola. Men OM jeg skulle gjort det så hadde det blitt bikini.

Har ikke tid til å sole meg med en 2 åring og 3 åring i hus ;-)
Men går som regel i kjole når vi er i hagen å leker :-)
Bikini på stranden :-)

Bikini på stranden :)
Hjemme har jeg bikini eller bikinioverdel og shorts :)

Spørs hvor rundt huset jeg ligger,men stortsett bikini. Noen ganger vanlig undertøy.

shorts og bh som regel.

Back
Topp