Solbrillespørsmål! :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Jeg har lyst til å kjøpe meg et par ordentlige solbriller. Jeg har alltid kjøpt på HM eller Gina Tricot, og i det siste har det blitt mye ebay ;) Jeg er et rotehue, så jeg har liksom ikke giddi å legge mye penger i det ettersom jeg sikkert mister de likevel. Men nå vil jeg prøve! :) Spørsmålet er; Wayfarer eller Pilotbriller? (Eller kanskje ingen av de?) Hvilke kler ansiktet mitt best? :)
 
Med bilder kanskje ;)
 

Vedlegg

  • 1403086959104.jpg
    1403086959104.jpg
    45,6 KB · Visninger: 32
  • 1403086968943.jpg
    1403086968943.jpg
    45,5 KB · Visninger: 33
Ikke pilot.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Av disse stemmer jeg på wayfarer. Har du prøvd Frogskin brillene fra Oakley? Litt mindre enn wayfarer, men litt samme stil. Har de og er kjempefornøyd:) Koster rundt 1500kr.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Av disse stemmer jeg på wayfarer. Har du prøvd Frogskin brillene fra Oakley? Litt mindre enn wayfarer, men litt samme stil. Har de og er kjempefornøyd:) Koster rundt 1500kr.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Enig med deg
Har disse frogskin fra oakley, veldig fornøyd. De jeg har er gnallgrønne hehe
 
Jeg kjøpte meg et par vans briller på sportshopen på Nordby til 200kr, noen år siden nå og de var mine favorittbriller helt til dattera knakk de i to. Det er riktignok "billig" briller, men superbra syns nå jeg. Kjøpte meg noen dyre oakley i fjor, veldig fornøyd, men savna vans brillene. Så dro ut på sportshopen og fant et par sweetskateboards briller til 199kr. Og de er jeg også kjempefornøyd med. Glad i farger ;-) 1403090281402.jpg
 
Du har et smalt ansikt, så hvis du skal kjøpe nye ville jeg gått for en mindre utgave av en av de:)
Jeg lette lenge ifjor sommer, gor jeg har et litt lite hode, så jeg "drukner" i vanlige briller;)
Fant til slutt et par fra guess som var små og søte, men det var selvfølgelig på flyplassen på vei hjem fra ferien!
Kosta 75 euro, synes ikke det var for ille pris.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Du har et smalt ansikt, så hvis du skal kjøpe nye ville jeg gått for en mindre utgave av en av de:)
Jeg lette lenge ifjor sommer, gor jeg har et litt lite hode, så jeg "drukner" i vanlige briller;)
Fant til slutt et par fra guess som var små og søte, men det var selvfølgelig på flyplassen på vei hjem fra ferien!
Kosta 75 euro, synes ikke det var for ille pris.
Smalere enn Wayfarer typ? Får ta meg en tur til byn i helga og se. Men jeg haater å stå å prøve ting når selgeren står oppå meg. Og det må man gjerne i en brillebutikk ettersom de må låse ut hvert eneste par man vil prøve ;) Greit å ha nogenlunde oversikt over hva jeg kunne tenkt meg. 75 Euro er veldig innafor! Jeg tror dessverre ikke jeg slipper unna så billig...
 
Smalere enn Wayfarer typ? Får ta meg en tur til byn i helga og se. Men jeg haater å stå å prøve ting når selgeren står oppå meg. Og det må man gjerne i en brillebutikk ettersom de må låse ut hvert eneste par man vil prøve ;) Greit å ha nogenlunde oversikt over hva jeg kunne tenkt meg. 75 Euro er veldig innafor! Jeg tror dessverre ikke jeg slipper unna så billig...
Litt usikker, kanskje de finnes i dame/herremodell?
Kan jo være vinkelen på bildet som gjør at de ser brede ut også:)
 
Litt usikker, kanskje de finnes i dame/herremodell?
Kan jo være vinkelen på bildet som gjør at de ser brede ut også:)
Kan hende at originalen har dame- og herremodell! De på bildet kosta 11 kr på ebay så.. ;) Har et veldig smalt ansikt, så vinkelen "lyver" nok ikke.
 
Jeg har smale "wayfare" fra Gucci faktisk.
Jeg synes ærlig at ingen av de var helt optimale for deg (oj, jeg har blitt dansk!)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg vil og anbefale å prøve oakleys frogskins. De er pene, mange fargemuligheter og utroolig lette på! Har dessverre ikke egne enda, men samboer sine blir lånt rett som det er ;)
 
Jeg har smale "wayfare" fra Gucci faktisk.
Jeg synes ærlig at ingen av de var helt optimale for deg (oj, jeg har blitt dansk!)
Ærlig er bra, det er sånn jeg vil ha det :) (Og jeg har også lagt til meg haugevis av danske uttrykk..) Nå ville visst mannen kjøpe solbriller til meg i bursdagsgave, så da sparte jeg de pengene :)
 
Back
Topp