Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå er hun så liten at jeg tenker det aller viktigste er at de passerLurt å begynne tidlig sånn at de blir vant til det ;-)
Det er faktisk større sjanse for små barn å bli solbrente på netthinnen enn oss voksne fordi øynene ikke er "herdet" hvis jeg kan si det sånn.
Vi har to barn nå som er avhengige av solbriller og knapt går uten nå fordi de er vant til solbriller.
Brukt babybanz eller fra apoteket til dem.
Men hvis du googler solbriller til barn kommer testen fra foreldre &barn opp som omtrent første. Der ser du hvilke som er best ;-)
Jeg kjøpte nye til frøkna på specsavers til 295,- på lørdag. Myke og tøyelig og håper de tåler litt røff bruk ;-)
Det viktigste er at brillene er CE-merket.
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Er viktig med CE-merkingen, for er de ikke det er det ikke garantert at de ikke slipper gjennom uv-strålingen fra sola.Akkurat nå er hun så liten at jeg tenker det aller viktigste er at de passerHar sett litt på nettet, og det virker som det er vanlig at den minste størrelsen er 0-2 år. Hun er jo bare 3 måneder og har ganske lite hode
Men hvis det bare finnes 0-2 år så kan vi jo like greit kjøpe og så bruke de neste sommer hvis de ikke passer. Eller til vinteren kanskje
![]()
Kanksje lurt for meg å begynne før hun lærer seg å ta de av da. Nå er hun for liten til å ha egen meningVi har fra apoteket, 0-2 år, men de har stang til bak øret og så strikk rundt. Han er ikke noe glad i å ha de på, så de blir ikke mye brukt. Han river de av så fort de kommer på. I dag tror jeg han glemte at de var på og da fikk de bli derde er litt store til han enda han snart er et år. Går med caps el lue da
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja kan nok være detKanksje lurt for meg å begynne før hun lærer seg å ta de av da. Nå er hun for liten til å ha egen mening![]()
Må bli litt større før hun kan bruke de daForresten så kom hm sine solbriller godt ut ift dyre merker .. de kostet kun 49 kr, så jeg for litt siden![]()
Så det trenger ikke koste skjorta![]()
Ja da kan det være lurt å venteMå bli litt større før hun kan bruke de daEr bare 3 måneder
![]()
Men var det ikke noe med at de ikke er ce-merket?Forresten så kom hm sine solbriller godt ut ift dyre merker .. de kostet kun 49 kr, så jeg for litt siden![]()
Så det trenger ikke koste skjorta![]()