solbriller *inspirert*

**Moonlight**

Forumet er livet
hvordan klarer dere å bruke det?? sitter heller å myser jeg,for føler jeg mister helt oversikten med solbriller på,så klarer ikke å bruke det....

sjelden eg heller klare å ha på meg solbriller eller briller generelt..isje passe eg briller og i tillegg så føles d i veien når eg har de på, så eg har d heller på hodet for å få vekk hår fra annisktet og kan  få en jevne sol i annsiktet :P såååeh jah d blir mye mysing her og :P

Oh, lord. Jeg er stikk motsatt! Jeg går med solbriller konstant fra mars til november. Klarer ikke sol i øynene, får vondt i hodet og føler rynkene spretter som popcorn rundt øynene mine.

Hehe... Jeg bare MÅ ha solbriller jeg og. Selv på skyete dager noen ganger, for det er så lyyyyst! Men så er det det, da... Jeg skal jo gå med vanlige briller. Helst hele tiden. Og det fikser jeg ikke. Med en gang jeg går inn må jeg ta av meg brillene. Syns de bare er i veien :p

Labambie skrev:
Oh, lord. Jeg er stikk motsatt! Jeg går med solbriller konstant fra mars til november. Klarer ikke sol i øynene, får vondt i hodet og føler rynkene spretter som popcorn rundt øynene mine.

Samma her. Jeg får panikk om jeg mot all formodning skulle ha glemt å ta med solbriller.

Labambie skrev:

eg og, + november til mars, vintersol er jo enda verre!  Trur eg tar på meg solbriller automatisk når eg går ut døra, kan glatt gå ein time før eg finn ut det er overskya 

Er helt avhengig av solbriller jeg... finns ikke noe værre enn å måtte gå rundt og myse pga skarpt lys :s

Jeg må også ha på solbriller selv om ikke det er strålende solskinn. Jeg tror øynene mine er litt i overkant ømfintlige for skarpt lys, det er alt for ubehagelig å gå uten. Tårene triller og jeg greier ikke å holde øynene åpne.

Helt motsatt av meg. Hehe... I tillegg til å hjelpe meg med å ikke få migrene (får migrene av å myse) så hjelper de også mot allergi. Nei, jeg kunne ikke levd uten solbriller ;)

Da er du som mannen min, han liker ikke solbriller.

Jeg MÅ bruke når det er sol. Får ondt i hodet av å myse, og bruker linser så trenger det også.

Syns det er grusomt å ikke ha de på jeg, sitter du å myser får du hodepine bare

Etter mange år med billig saker kjøpte jeg meg svine dyre Chanel og ELSKER de

Back
Topp