SOLBRILLER **bilder**

lille iskaffe

Forumet er livet
Hva slags solbriller har du? Hvilke er favoritten?
Dette er mine favoritt briller.Prada solbriller...... (mongo bilde men se på solbrillene da[:D])

De var kjempefine!!! Jeg er en skikkelig rotekopp, og kan ikke ha solbriller som koster mer enn 39,50.  Fatter ikke hvor de blir av[8|]

har også briller fra h&m. Men er faktisk 2. eller 3. sesongen nå, jeg har de samme brillene[;)]

Vurderer å ta meg en tur innom Specsavers å få meg briller og solbriller der..Så da blir det vell noe fancy schmancy[8D]

Her går det i billig briller. Kjøpte ett par i fjord, kjempe fine til 10 ell 20 kr.... nå er de litt ødelagte, den "dingsen" som sitter på sidene av nesa har løsnet på ene siden, lurte på og prøve og lime de bare... bruker kun solbriller når jeg kjører stort sett.

Dette er mine.. Gucci briller. kjøpte de faktisk igår.. kosta over tre tusen.. herregud så dyrt det er med et par ordentlige briller da... klarer meg godt med briller fra HM jeg å, men har ønsket meg et par "skikkelige" lenge, da jeg ikke kler så veldig godt solbriller... Lang i maska jeg...
Dårlig bilde, men... shit au..

Disse fra Dior. *eeeeeelsker dem*

H&M billig-briller

Disse fra dior[:)]

Men drømmer om disse, men skjønner gubben når han sier at jeg ærlig talt ikke trenger 2 par
designer briller. Det er forresten roberto cavalli sine

her er ett av mine 4-5 par.....fra Oxydo liker de kjempegodt
har ett par til fra oxydo og resten er billigbriller fra Statoil [;)]

kjøper masse sol briller men de er bare sånn billig briller da for roter de alltid vekk[8D]

liker disse da, men er ikke de fineste eg har men eneste bildet eg fant med solbriller på[8D]

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Disse fra Dior. *eeeeeelsker dem*

H&M billig-briller

ÅÅÅhh, de Dior-brillene digget jeg.. Super kule!!

ORIGINAL: Camomille

Dette er mine.. Gucci briller. kjøpte de faktisk igår.. kosta over tre tusen.. herregud så dyrt det er med et par ordentlige briller da... klarer meg godt med briller fra HM jeg å, men har ønsket meg et par "skikkelige" lenge, da jeg ikke kler så veldig godt solbriller... Lang i maska jeg...
Dårlig bilde, men... shit au..

ååååh,  guud så fine!! *elsk* [:)]

hakke en eneste solbrilel nå jeg. pleier kjøpe et eller to par i løpet av sommeren. bare sånn billig greier, for jeg roter de bort og setter meg på de osv. åsså har jeg aldri sett vitsen med å gi flere tusen for noen sol briller, mye annet jeg heller vil ha da ja

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

ORIGINAL: @ne

De var kjempefine!!! Jeg er en skikkelig rotekopp, og kan ikke ha solbriller som koster mer enn 39,50.  Fatter ikke hvor de blir av[8|]
Slik er jeg også...Enten det, ellers så setter jeg meg på de eller tråkker på de....[:D] Så da gjør det ikke noe hvis det bare er solbriller fra Nille eller H&M[;)]

Det er det som er så rart! Sånn er egentlig jeg også.
Men, det som har skjedd er at jeg vokter de som om de skulle vært livet mitt! Ingen får prøve de, de ligger alltid i stivt etui og jeg vet alltid hvor jeg har dem!

Så, jeg tror nesten jeg sparer på å ha et dyrt, fremfor 20 billige![:D]

huff..har skikkelig solbrillemani...har maaaange...så blir fort noen tusen i solbriller...[:o][:o]

jeg har så lite tryne, at jeg nesten må i barneavdelingen. prøvd alle solbriller mellom himmel og jord. jeg likner for det meste på ei flue .. [8|]

Har disse fra Versace:

Men har lyst på nye, digger Dior-solbriller...[:-]

Har faktisk et par fra Lindex til 70 kr som jeg er kjempefornøyd med og.[:D]

Ååååå så mange kule solbriller. Jeg sliter med at "alle" solbriller er for store. Jeg er tydeligvis smal i trynet (ikke at det ser sånn ut men.) Noen tips?[:D]

Vil se fler solbriller[:D]

ORIGINAL: EmmaT

jeg har så lite tryne, at jeg nesten må i barneavdelingen. prøvd alle solbriller mellom himmel og jord. jeg likner for det meste på ei flue .. [8|]

me too [&o][8|]

Back
Topp