M MiaDenPia Elsker forumet 13 Apr 2016 #2 Kjøpte på en barneutstyrs butikk lokalt, var med sånn justerbar rem istede for stenger. Funka kanonbra
Kjøpte på en barneutstyrs butikk lokalt, var med sånn justerbar rem istede for stenger. Funka kanonbra
K84 Elsker forumet Marsboerne 13 Apr 2016 #3 Har fra babyshop. Anbefaler briller med stenger og strikk, min fikk ikke blunket i de med bare strikk. Øyevippene gikk i glasset.
Har fra babyshop. Anbefaler briller med stenger og strikk, min fikk ikke blunket i de med bare strikk. Øyevippene gikk i glasset.
Monique33 Gift med forumet 13 Apr 2016 #4 Kjøpte ROSA på babybutikk med både stenger og strikk Sitter kjempefint på, og var heldigvis ingen protester fra baby
Kjøpte ROSA på babybutikk med både stenger og strikk Sitter kjempefint på, og var heldigvis ingen protester fra baby
Dreamy Elsker forumet Junibarna 2015 ❤ Aprilbarna19 ❤ 13 Apr 2016 #5 Kjøpte med stenger og strikk fra apoteket. De funker utmerket ;-)
Ruli Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * Sensommerlykke 2017 13 Apr 2016 #7 a87 skrev: Hva har dere kjøpt? Klikk for å utvide … Har kjøpt fr barnogbaby.no Suuperfornøyd og med avtagbar reim
a87 skrev: Hva har dere kjøpt? Klikk for å utvide … Har kjøpt fr barnogbaby.no Suuperfornøyd og med avtagbar reim
Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016 14 Apr 2016 #8 jeg fra Kråkstad optikk så kjøpte bestemor fra hm