Diskuterer med mannen min, er det vits å kjøpe solbriller til baby på 6mnd? Hva mener dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, det er vits i det, men en del peller de av da. Det kan være fryktelig lyst, enten pga snø eller vann som reflekterer, eller om våren når alt er så blasst og det ikke er blitt grønt og litt "mørkere" ute. Det er ubehagelig til ungene når det er så lyst ute, selv om de minste sitter mest i skyggen og gjerne også har solhatt eller noe. I tillegg er det jo i grunn ikke bra for øynene med mye uvstråler, så solbriller beskytter jo mot det.Diskuterer med mannen min, er det vits å kjøpe solbriller til baby på 6mnd? Hva mener dere?

Bruker solbriller når vi triller. Han liker jo å sitte oppreist og er helt umulig å ha han i skygge fra kalesjen hele tiden. Veldig greit med solbriller da
Også er de jo hysterisk artig å ta av og kaste i grøfta 500 ganger. Mulig jeg skal se meg rundt etter andre solbriller...
Da ville jeg prøvd forskjellige typer solbriller altsåDet er akkurat det som er vårt problem, i vogna får hun sola i øynene hele tiden. Vi bor jo på det jeg liker å kalle havbunnsslettene i Nederland, så sola står laaaaaavt på himmelen både morgen og kveld. Og ettermiddag og formiddag. Kalesjen hjelper ikke der. Og en solhatt hjelper jo ikke når det er kaldt og sol og hun må ha lue på... Meh. Vanskelig!