Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

I morgen starter jeg på letrozol!!!!

Merker jeg er sykt gira, men likevel veldig redd for at det blir kræsj ifht reising midt i el. Redd for å ta letrozol, glede meg til nytt håp, også blir det ingen aksjer pga at vi er slitne, stresset og midt mellom kofferter.

Så jeg håper jo da. Planlegger i midt eget hode når vi skal få lagt inn aksjer også håper jeg det er nok.
Huff. Merker jeg synes det er vanskelig når mannen tar «så lett på det»
Har liksom prøvd å forklare, men igjen. Jeg har vært klar i mange år for dette, han har for ikke mange mnd bestemt seg. Så for han har vi akkurat begynt, jeg begynte for mange år siden jeg…
:meh:

Men men. Dette blir bra. Ikke snakke meg ned nå da. :happy:
Jeg føler nok litt det samme som deg, mtp mannen. Men da jeg ble gravid i februar, forandret det seg der og da, og han virket mer engasjert. Men etter at vi mistet, tar han litt mer «lett på det» igjen. Jeg prøver å planlegge sexen litt så det klaffer med el, men det føles ikke viktig for han.. Føles tungt at han ikke er like gira som meg…

Jeg føler nok litt det samme som deg, mtp mannen. Men da jeg ble gravid i februar, forandret det seg der og da, og han virket mer engasjert. Men etter at vi mistet, tar han litt mer «lett på det» igjen. Jeg prøver å planlegge sexen litt så det klaffer med el, men det føles ikke viktig for han.. Føles tungt at han ikke er like gira som meg…
Ja. Det er veldig vanskelig altså. Å føle at man drar hele lasset selv. De skulle bare vist all planlegging og tanker vi sitter med. Føler at de ikke alltid er like enkle å snakke med om det heller. Nettopp fordi de tar så «lett på det» :sorry:

6C6BF562-CE1D-4B01-BE6E-68A7882C49D8.jpeg

Gode 30 varmegrader!

Hvordan går det?❤️ Tror vi er like mange dpo. Har du kjent på noen symptomer ennå?

Hvordan går det?❤️ Tror vi er like mange dpo. Har du kjent på noen symptomer ennå?
Det går bra! Jeg er 7 dpo i dag. Så kan vel ta første test i morgen :happy:
Hadde vært hyggelig å kanskje fått en svak positiv før man reiser hjem. Er du også 7 dpo? :happy:
Ikke så veldig mye enn 5 dpo så var jeg så kvalm på dagen som plutselig gikk over.
Fra 6 dpo fikk jeg utrolig vondt i bare brystvorten. Og de er helt sykt ømme!
Hva med deg? :Heartred

Det går bra! Jeg er 7 dpo i dag. Så kan vel ta første test i morgen :happy:
Hadde vært hyggelig å kanskje fått en svak positiv før man reiser hjem. Er du også 7 dpo? :happy:
Ikke så veldig mye enn 5 dpo så var jeg så kvalm på dagen som plutselig gikk over.
Fra 6 dpo fikk jeg utrolig vondt i bare brystvorten. Og de er helt sykt ømme!
Hva med deg? :Heartred
Ja, jeg er også 7 dpo ☺️ Ja, det hadde vært gøy! Får håpe Du slipper kvalme på tur hjem da ☺️ spennende! ❤️
Jeg har ikke kjent på noe særlig symptomer ennå :p

Ååh, fristet sjukt med sydentur kjente jeg :p
Pappa og familien der drar til Thailand om en drøy uke eller så, tror jeg. Stemor er derfra. Litt misunnelig altså :p blir spennende å se om det blir positive tester. Hadde vært gøy!!

Ja, jeg er også 7 dpo ☺️ Ja, det hadde vært gøy! Får håpe Du slipper kvalme på tur hjem da ☺️ spennende! ❤️
Jeg har ikke kjent på noe særlig symptomer ennå :p
Når har du tenkt å teste?
Nei, får da virkelig håpe det, men er litt dårlig i magen også. Men det kan være maten. Bare rart det kom nå for 3 dager siden og ikke i starten. :happy:

Ååh, fristet sjukt med sydentur kjente jeg :p
Pappa og familien der drar til Thailand om en drøy uke eller så, tror jeg. Stemor er derfra. Litt misunnelig altså :p blir spennende å se om det blir positive tester. Hadde vært gøy!!
Ja. Det er ikke dumt med en liten ferie, men nå er jeg veldig klar for å komme hjem :happy:
Er jo så innmari glad i jul! Så nå skal det pyntes :happy::love7
Hadde vært kult om letrozol gjorde susen første gang. Selvom jeg er jo så negativ etter så mange år, at jeg klarer jo ikke lenger se at det kan gå uten hjelp.

Ja. Det er ikke dumt med en liten ferie, men nå er jeg veldig klar for å komme hjem :happy:
Er jo så innmari glad i jul! Så nå skal det pyntes :happy::love7
Hadde vært kult om letrozol gjorde susen første gang. Selvom jeg er jo så negativ etter så mange år, at jeg klarer jo ikke lenger se at det kan gå uten hjelp.
Men letrozol er jo litt hjelp da :)

Når har du tenkt å teste?
Nei, får da virkelig håpe det, men er litt dårlig i magen også. Men det kan være maten. Bare rart det kom nå for 3 dager siden og ikke i starten. :happy:
Litt usikker. Har ikke lyst til å teste for tidlig heller. Jeg venter i hvert fall til i morgen eller tirsdag ☺️ har du testet ennå?
Ja, det kan jo komme av maten, varmen etc. :p

Litt usikker. Har ikke lyst til å teste for tidlig heller. Jeg venter i hvert fall til i morgen eller tirsdag ☺️ har du testet ennå?
Ja, det kan jo komme av maten, varmen etc. :p
Nei, ikke testet enda. Blir nok å teste 10 dpo! Lønner seg jo å reise midt i «nå kan jeg teste» dagene. For det blir bare stress :hilarious:

Ja. Det er sant. Så jeg har litt mer håp nå enn jeg har hatt :happy: Men jeg forteller meg det nok at det ikke vil gå fordi jeg orker ikke bli skuffet. Men jeg håper jo alltid da!

Det er jo det, at det er litt håp ❤️

Back
Topp