Solarium

x1xAL-79

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!!
Er det noen av dere som tar eller har tatt solarium under svangerskapet?? Føler meg så blek og ekkel med masse kviser på rygg og bryst, har veldig lyst til å brune meg litt, men er litt skeptisk også[:o]. Har tatt en gang, men turde ikke ta så lenge, redd det blir for varmt....

Jeg bruker Ikkje og ta sol til vanlig.
Det er bare og ta en liten stund, Det som er farlig er joh bare det at det kan bli for varmt der....

[:D]

Har lest flere steder at det ikke er farlig å ta sol. Det sies at det ikke går an for strålene å komme leger inn enn i huden. Det eneste man skal passe på er å ikke bli for varm, men det ordner du med å ikke lokke senga helt sammen!

Klem, M

uv-strålene går visst bare inn 2 mm i huden.. ingen fare for fosteret.. tok sol senest i dag.. var i syden forrige uke og har tenkt å bevare fargen fremover.. det eneste er at det er litt ubehagelig å ligge på rygg nå, men legger meg litt på siden innimellom .. ikke behagelig akkurat, men hva gjør man ikke for skjønnheten=) Jordmora kommenterte det hun også.. føler seg litt "freshere" liksom=)

Skal vistnok ikke være skadelig å ta solarium med en liten i magen.
Men pass godt på å ikke bli overopphetet mens du ligger der, for det er ikke bra for den lille.

jeg tar sol jeg...ikke noe prob...bare vær forsiktig ikke ligg like lenge som du ville gjort om du ikke var gravid...du kan fort bli solbrent som gravid...oxo få pigmentflekker:)

bruker selvbruningskrem jeg[:D]
gidder ikke dra til byen bare for å ta sol...
men er jeg der så stikker jeg innombruningssengene[8D]

Back
Topp