Solarium

LilttleMama

Flørter med forumet
17+2 [emoji173]️

Noen her som tar solarium? Evt hvor ofte [emoji5]
 
Nei har ikke tatt men har lyst, har eksem som er helt for j%$* nå,som blir bedre av solarium. Men vil ikke skade barnet og vil ikke ha flere pigmentflekker. Men må følge tråden så kanskje jeg kan ta ti min i uka så slipper jeg eksem. [emoji4]
 
Nei, det står jeg over i graviditeten :) Ikke at det er økt risiko for kreft ved graviditet, men da vi ligger på toppen over hudkreft så ser jeg ikke poenget. Det er litt forskjell å gå gjennom kreftbehandling når man er gravid og ikke.
 
Tror i alle fall man skal være forsiktig med å ta for lenge av gangen.. Man blir jo ofte ganske varm i solarium, og den lille kan jo ikke regulere kroppstemperaturen sin selv..
 
Jeg tar 2 gang i mnd i 15-18 min..med full effekt på vifta..spurte legen å han sa at så lenge man ikke blir overopphetet er det ikke noe problem. Men man kan få pigmentflekker da...
 
Nei, gjør ikke det. Ser ikke helt poenget, og spesielt ikke når jeg er gravid. Fikk pigmentflekker i ansiktet sist, og skal stå klar med solfaktor 50 fra februar [emoji23]
 
Back
Topp