Solarium

Chevy

Forelsket i forumet
Kan gravide ta solarium?

med litt sunt vett så kan du det..
ikke ligg lenge av gangen da det fort kan bli for varmt for den lille
inne i magen...
Jeg har tatt sol uten problemer men har bare ligger i 10 minutter av gangen[:D]

e har tatt sol ett par ganger etter e blei gravid, men slutta fordi e plutselig fikk en drøss med sprengte blodkar på halsen, brystet og i ansiktet... da går e heller å e litt bleik, enn å bli enda mer flekkete!!! men dette gjelder jo sikkert ikke for alle gravide som tar sol da..[:)]

Åh, så deilig å ta sol!!! Det er lenge siden jeg har gjort!! Det skal jeg gjøre en dag jeg har masse tid!![:D]

Har lest mange steder at det er helt greit å ta sol. Strålingen kan ikke påvirke fosteret på noen måte. Det eneste man skal passe på er at det ikke blir for varmt. Lurt å velge senger med skikkelig lufting. Det går også an å ikke lukke sengen helt sammen, for da siver det kald luft inn. Og så er det som nevnt tidligere noen som får pigmentflekker av sol mens de er gravide!

Kos deg med solingen!

Klem, m

Hei! Jeg har også tatt litt sol nå...kritthvit uten sol i fire mnd! Turte gjøre det etter jordmor sa det var ufarlig for fosteret..men jeg surrer buka mi rundt mage og rygg jeg da..in case det er noe stråler..er jeg rar eller? hehe... og så smører jeg overleppa med sunblock i for i sommer fikk jeg skikkelig pigment flekker..var skikkelig barteguri..ikek noe gøy!

Kos deg

Back
Topp