Solarium?

Livmorregnskap

Livmorregnskap
Ble plutselig litt usikker... Er det OK å ta sol når man er gravid? Pleid å ta sol kanskje 1-2 ganger i året rundt januar/februar for å føle meg litt mer vel og ikke så blå/grå i huden, men kan dette være farlig nå i svangerskapet? 39+0 idag og hadde syns det hadde vært litt deilig med noen minutter sol på kroppen, men ble så usikker... Vil jo ikke ta noen sjanser...

Spiren har en grad varmere en din egen temperatur, så du skal være forsiktig med å over-hete deg selv, for gradene stiger fortere hos fosteret enn i din kropp.

Du har også en bedre nedkjølningsystem enn fosteret, så den vil bruke lengre tid å komme tilbake til normal temperatur.

Det er det eneste jeg kan si så må du vurdere det opp mot din erfaring med solarium, sist gang jeg brukte solarium var jeg vel ni år eller.no;P

Tør ikke ta solarium i det hele tatt. Gravid eller ikke.

Har ikke hørt noe om at det er farlig for babyen.. Har du søkt litt på nett?
Men det kan være ubehagelig å ligge på ryggen så lenge for noen.

Har hørt at du ikke skal ta solarium når du er gravid, spesielt ikke på slutten..... Men har aldri vært et tema for meg, så har ikke undersøkt det noe grundig heller.

Du risikerer pigmentflekker ved å sole deg når du er gravid.
Sluttet å ta solarium for flere år siden, men bruker heller "brun uten sol" :) Smører du jevnt på så blir det bra.

Haha, nei hadde nok ikke fått igjen lokket! :-) tar ingen sjanser og får heller jukse meg til litt glød. Har jo hørt at vi nybakte mødre er yndede fotoobjekter og vil jo ta meg litt godt ut selv etter en fødsel... blir påfyll av nye vipper samt forming/farging av bryn idag, så håper det booster selvtilliten litt :-)

Jeg tok sol en gang. Men det var vondt for rygg og bekken og lille gutt ble helt vill i magen. Om det var en ok opplevelse for han el ikke. vet eg ikke, men det var ubehagelig for meg. Så har ikke tatt sol igjen

Haha, nei hadde nok ikke fått igjen lokket! :-) tar ingen sjanser og får heller jukse meg til litt glød. Har jo hørt at vi nybakte mødre er yndede fotoobjekter og vil jo ta meg litt godt ut selv etter en fødsel... blir påfyll av nye vipper samt forming/farging av bryn idag, så håper det booster selvtilliten litt :-)
Det er kanskje litt sent nå i og med det må bestilles.. Men SunBrushed er helt fantastisk for å få naturlig og jevn farge!:)

Å hørtes fantastisk ut med en booster ja! :D

Back
Topp