Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes solarium alltid er en dårlig ide, men jeg har (hatt) kreft i familien og har kanskje sett mer av de negative sidene med flere ting mennesker omgir oss med.
Nå vet jeg og at solarium i dag er vesentlig tryggere enn det var for bare 10-15 år siden, men generelt synes jeg å utsette kroppen for unødvendig UV-stråling er en trist affære.
Men jeg tenker også som så at alt i moderate menggder og alle er forskjellige og jeg elsker mangfold![]()
Hihi jeg er også en "blekfis" heheJeg syns både solarium og solen er skummel. Veldig redd for kreft og andre hudskader/sykdommer. Veldig nøye med å bruke høy faktor solkrem på meg og gutten min. Aldri vært i et solarium, og kommer aldri til å prøve heller. Redd for virkningene det kan ha, og hadde nok likevel ikke klart å ligge "innestengt" i den slik sak ;p Har godtatt at jeg er et blekt menneske, men trives med den lille fargen jeg får om sommeren, så lenge den varer![]()