solarium

K@trine

Gift med forumet
må bare spørre... tar dere det når dere er gravide??? det er jo så deilig med litt farge[:)], og hadde vi vært gravide på sommeren hadde jo magen fått en stor dose sol. da jeg gikk gravid med førstemann var jeg høygravid på sommeren, han er født i august, og da så magen ut som en sort rosin etter at han var født...[:D] og han har kjempe mye pigment i huden og tåler sola veldig godt (er nesten litt brun hele året).[;)]

Jeg tar ikke sol, men ikke for at jeg er gravid da...! Bruker selvbruningskrem når jeg vil friske opp min ellers så hvite kropp [8D] Kansje en smule redd for rynker og greier...hehe!

Gjorde det mye før, men ikke nå lenger! Men elsker den naturlige sola, men foresten jeg aner ikke om det er farlig, men jeg vet at det er lett å få pigment forskjeller når man er gravid!
En venninne av meg som var gravid å skulle gifte seg tok en del sol, hun så IKKE fin ut etterpå [&:]

Kathrine

Jeg tar ikke solarium i det hele tatt og i syden må jeg passe på. Hadde hatt godt av litt farge, men jeg har sett ekstremeksempler av jenter som har tatt solarium jevnlig i flere år. De ser ut som skrukketroll! [&:]
Jeg satser på mest mulig naturlig jeg..
Må nesten nevne en fyr som prøvde seg med et kompliment en gang jeg var på byen; " Du kler veldig godt den blekheta du bestandig har hatt..! [:D] Da vurderte jeg både syden og solarium en stund.. [:D]

Hm.. Jeg tar litt sol jeg, ikke mye men 6 til 12 minutter hver gang kanskje en gang i uka eller mindre... når jeg føler at jeg må ha litt farge i ansiktet[;)]

Jeg tar som regel i forbindelse med at jeg har vært å trent, å da er det sånn at jeg kan bestemme selv hvor mange minutter jeg vil ligge, det er kjekt for jeg orker heller ikke ligge der så veldig lenge av gangen.[;)]

Back
Topp