Solarium???

Lilja82

Andre møte med forumet
Kan man ta solarium når man er gravid? Jeg skal på kurs på et spa-hotell hele neste uke, og med min oppblåste mage som gjør at jeg ser ut som jeg er gravid i 6.måned kunne det vært greit å freshe seg opp med litt brunfarge..

aldri hørt noe om at det er skadelig, så lenge du passer på å ikke bli for varm.

Hadde jeg vært deg hadde jeg latt den være til neste år :) Kos deg på kurs :D

Det er vel alt med måte. Jeg ville ikke ha gjort det. Men tviler på at det er veldig skadelig. Som de sier over, bare ikke bli for varm.

Kos deg på spa!

:) går sikkert, men jeg hadde ikke gjort det..

Det går helt fint å sole seg! Bare pass på å ikke bli for varm, og vær obs på at gravide lettere får pigmentflekker...

Pass på å ikke bli for varm så går det nok greit, jeg gjør det ihvertfall og har tenkt å fortsette med det :)

jeg droppet solariumet jeg, og gikk heller til frisøren for å freshe meg litt ;)

Sillebedille skrev:
Det går helt fint å sole seg! Bare pass på å ikke bli for varm, og vær obs på at gravide lettere får pigmentflekker...

Enig! 

Lilja82 skrev:
jeg droppet solariumet jeg, og gikk heller til frisøren for å freshe meg litt ;)

Den er god :) Skal bestille frisørtime om en uke eller to. Altfor lenge siden jeg så fresh og fin ut ;)

Back
Topp