Solarium

Neana

Glad i forumet
Jeg og den stakkars kroppen min føler snart et sterkt behov for litt sol!
Er det noe som har noe å si for ammingen eller noe?
Sikkert et dumt spm., men man må jo tenke på alt når man ammer [8D]

Aner ikke [:)] Så dytter [:)]

Håper ikke det har noe å si at man ammer!!! Har tatt sol... Hele EN gang bare da men...[8|]

Bare å sole seg damer[:D]

Hehe, leste overskriften og trodde du skulle spørre om noe helt annet. Husker en veldig underholdende tråd på generell en gang, der en spurte om det var greit å ta med babyen inn på solarium. Der ble det mange aggresive svar gitt.[8D]

ORIGINAL: Sukkertopp

Hehe, leste overskriften og trodde du skulle spørre om noe helt annet. Husker en veldig underholdende tråd på generell en gang, der en spurte om det var greit å ta med babyen inn på solarium. Der ble det mange aggresive svar gitt.[8D]

hehehe! DET kan jeg tro det ble da ja!! [:D]

Mange år siden jeg tok solarium, men nå fristet det veldig!! Spørs om jeg ikke må dra og få litt farge en dag jeg også [:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Haha! Ja det hadde tatt seg ut..
Heldigvis har ikke den tanken slått meg.. [;)]

Tror jeg skal vente til den "fine" pigment stripa på magen er borte. for sol gjør den enda mer tydlig! Men frister veeeeldig og ta sol! Ble ikke så mye soling i sola den sommeren som var. hadde bare ikke ork til å sitte i solen :p så nå er jeg veldig blek! før jeg ble gravid tokk jeg alltid sol om vinteren! trenger litt sol om vinteren også :)

ORIGINAL: MiniPuselabb

Tror jeg skal vente til den "fine" pigment stripa på magen er borte. for sol gjør den enda mer tydlig! Men frister veeeeldig og ta sol! Ble ikke så mye soling i sola den sommeren som var. hadde bare ikke ork til å sitte i solen :p så nå er jeg veldig blek! før jeg ble gravid tokk jeg alltid sol om vinteren! trenger litt sol om vinteren også :)

Jeg har tatt sol mange ganger og den har ikke kommet mer frem på meg![:)]

ORIGINAL: *AnjaElise*

ORIGINAL: MiniPuselabb

Jeg har tatt sol mange ganger og den har ikke kommet mer frem på meg![:)]

:O ikke? trodde den ble mer tydlig av sol jeg... DA må jeg ta sol snart :P får få den late mannen min til og passe på lille Louise, så skal mor ta litt sol!! [:D]

Back
Topp