Solarium!

Alicia

Glad i forumet
Hei hei. Jeg er på min 12 uke og skal til syden nå om litt over en uke. [8D] Vet dere noe om det kan være farlig at jeg tar sol et par tre ganger før jeg drar til syden?? Er det skadelig på noen måte?? Forretsen, er det vanlig å få mage så tildlig?? Jeg får søren meg ikke på meg de gamle buksene mine!! Ganske trange ut på dagen i hvertfall! [:)]

det der med solarium forblir et mysterium tror jeg,noen sier at det ikke er skadelig mens andre mener det er!det viktigste tror jeg er at du ikke blir for oppvarma,både i "ute"sol å solarium.[:)]

når det gjelder buksene så har jeg det på samme måte.magen vokser i takt med dagen[:D]kan ha noe med at jeg spiser mer å får mer luft[&:]i løpet av dagen men buksene er trange![:@][:D]

så det går mye i jogge/kose bukser.er så ubehagelig med trange bukser.føler jeg skviser den lille stakkarsen[:D]

Jeg vet at det er forferdelig med sånne trange bukser... jeg har faktisk gått over på en mamma bukse med strikk i livet, så det syns ikke at det er mamma bukse! Litt flaut å få mage allerede da. Men takk for forslaget angående solarium... jeg skal se hva jeg skal gjøre med det. Er så redd for å brenne meg skikelig i syden!

hei hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet solarium

Jeg har faktisk droppet det, er ikke så viktig å bli så himla brun... [8D]

Det er visst Ikkje farlig og ta solarium, Ei vennine av meg gjorde det til hun var ganske langt på vei.
Det som er, Er at du kan bli over opphetet fordi det kan fort bli for varmt for deg...... [:D]

jeg tar solarium jeg....ikke noe farlig...sa jordmora, men vi gravide kan fortere bli solbrent...SÅ derfor ikke ligg så lenge av gangen...ta noen kortere timer i stedet...mye bedre:):)

Back
Topp