Solarium

mamila

Glad i forumet
Er det heeeelt FYFY??? Noen som vet???[;)]

er hvertfall det jeg har fått beskjed om. så her er det solariums -stopp :)

har alltid tatt litt solarium jeg. selv forrige gang og nå.

Jeg tenker sånn en gang i uka ca 30 min...??? Så lenge det ikke blir overdrevent bruk,burde det vel gå bra? Eller? 

har ikke det problemet, fordi jeg tåler ikke solarium.....

Solarium går heelt fint!! bare å ha på vifta, så du ikkje blir overkokt[;)] 

ORIGINAL: larsen85

Jeg tenker sånn en gang i uka ca 30 min...??? Så lenge det ikke blir overdrevent bruk,burde det vel gå bra? Eller? 

Jeg mener å ha hørt at det er varmen som er problemet. Jeg ville heller tatt mye kortere tid og kun hvis jeg kjente at jeg ikke ble for varm.

Jeg blir klissvåt av svette etter kun 16 minutter (selv med vifta på full guffe), så jeg kommer nok ikke til å ta sol mens jeg er gravid.

Hvis det er varmen det går ut på er det jo bare å korte ned tiden ja..Takk mamma til leah...Da skal jeg ta meg 15 min i solarium,og kooooose meg [:D]

hva med spray tann ????? det kan da ikke være fy ;) å det skader heller ikke huden så man kan få rynker og kreft :P

Mairo88-Takk for lesetipset. Da vet jeg at jeg hvertfall skal vente med solarium til jeg er over 12 uker,og at det skal tas med måte[:)]

Bare hyggelig [:)] Husket at jeg hadde lest noe om det på BV så måtte bare søke opp og dele[:)]
Blir nok å vente til etter uke 12 jeg og [8D] Er jo bare 2 uker til [:D]

Spraytan og selvbruning ville jeg foretrukket, det må da være trygt! Bedre for huden er det også :)

Spraytan skal man visst ikke ta i 1. trimester - leste det et sted.. I Gravid eller noe sånt[;)]

Så det ville jeg ikke gjort.. er noe med sånne stoffer som er i selvbruning..

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Spraytan skal man visst ikke ta i 1. trimester - leste det et sted.. I Gravid eller noe sånt[;)]

Så det ville jeg ikke gjort.. er noe med sånne stoffer som er i selvbruning..

Såpass, det visste jeg ikke...

Back
Topp