Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei Jeg har også lest litt, men det er så mye frem og tilbake. Noen mener det ikke er skadelig mens andre fraråder det - det er ikke så lett å vite hva jeg kan gjøre og ikke som gravid! Har ikke tenkt så mye over det, men jeg så det idag at jeg absolutt trenger litt solarium :-/Jeg har prøvd å Google det litt. Og det det jeg har forstått så er det ikke farlig. Det du må tenke på er att for mange gravide så endrer huden seg og man kan få mindre pene pigment flekker pga sol.. ellers så er det ikke så behagelig senere i svangerskapet å ligge på rygg. Jeg klarte ikke det sist men tok litt sol i begynnelsen
Hørtes ikke noe godt ut!! :-( Så lenge det ikke er farlig for fosteret tror jeg at jeg skal prøve meg en gang, jeg er så vandt til å være brun og nå ser jeg ut som et laken!Jeg har alltid tatt sol men i mitt forrige svangerskap fikk jeg en vaaaanvittig kløe/ utslett etter en runde i sola i tredje trimestet. Måtte stå en hel natt under kald dysj så jævlig var det. Tror ikke jeg tar sjansen denne gang, kjører heller selvbruning Men har også gørt at det ikke er farlig for barnet pga strålene ikke går lenger enn til underhuden vår, må bare passe på overoppheting og pigmentforandring.