Solarium/selvbruning

Casel

Flørter med forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei! Altså kvalmen har fått meg til å holde lang avstand fra solen hele sommeren, men nå føler jeg meg bare jævlig. Ikke bare fordi jeg er blek, men med kviser og grågusten hud i tillegg føler jeg meg ikke helt på topp

Pleier egentlig ikke å ta så mye sol, mest for å unngå å bli rynkete og brent. Så redningen min for å få litt glød pleier altså å være Jetset Sun, en selvbruningsspray (hater krem/mousse) men så leser jeg at spraytan frarådes.. og det er kanskje det samme? så da lurer jeg på om det er bedre å ta sol i solarium? Men må sikkert ta noen runder før jeg blir brun, så blek som jeg er nå..

Vet noen hva som er anbefalt/ikke anbefalt ifht å få litt solkysset hud for en gravid sjel? ☀️

Takk for svar på forhånd ❤️

Du er i hvert fall mer utsatt for å få mørke pigmentflekker i huden fra soling når du er gravid, og det er ikke sikkert at det forsvinner igjen etterpå. Kreftforeningen fraråder all bruk av solarium uansett om man er gravid eller ikke, men det virker ikke som det er noen spesifikke råd om at det er verre for gravide enn andre. :)

Det er trygt å bruke selvbruning under graviditet :)

Du er i hvert fall mer utsatt for å få mørke pigmentflekker i huden fra soling når du er gravid, og det er ikke sikkert at det forsvinner igjen etterpå. Kreftforeningen fraråder all bruk av solarium uansett om man er gravid eller ikke, men det virker ikke som det er noen spesifikke råd om at det er verre for gravide enn andre. :)

Det er trygt å bruke selvbruning under graviditet :)
Takk! Da bruker jeg selvbruningssprayen og satser på at det går fint

Back
Topp