Solarium og brun på bryllupsdagen?

FruGull

Glad i forumet
Vi skal jo gifte oss i mai, har nok ikke blitt spes brun på naturlig vis til da nei.. I tillegg har jeg rødt hår da, så brun blir jeg vel egentlig aldri[&o][:D]
Men i hvert fall; lønner det seg å ta litt sol en gang i uka el noe fremover, nå som jeg har litt farge? Eller bedre å vente til etter jul? Redd for å sjokkbrune kroppen å..[&o]

har du farge nå er det jo bare å ta litt sol en gang innimellom, men ikke alt for ofte, er jo ikke akkurat sunt. men begynner du nå så bevarer du jo fargen:)

vi skal gifte oss til helgen og jeg har tatt sol ca daglig i 4 uker da, har fått en grei farge[:D]

gifter oss på 6 juni å jeg skal begynne å ta sol etter fødselen, altså på nyåret.

Jeg har en relativt blek hudfarge, og tok 2 x 20 minutter den siste uken før bryllupet.
Det var akkurat det som skulle til for meg i alle fall [:)]
Tror nok det er bedre for huden din å vente til litt nærmere før du begynner å sole deg - solarium er jo strengt tatt ikke bra...
Ring Brun & Blid eller en anne solkjede og spør, de vet sikkert mer om dette! [:)]

vet det ikk er bra nei, mamma har jo nettopp hatt 2 omganger med hudkreft[&o]
huff.. kanskje jeg skla spraye meg jeg ..

ORIGINAL: FlotteLotte

vet det ikk er bra nei, mamma har jo nettopp hatt 2 omganger med hudkreft[&o]
huff.. kanskje jeg skla spraye meg jeg ..

Sikkert lurt å spraye deg da! Blir en kjempefin farge av det også. Svigerinna mi gjorde det før sitt bryllup og hun var nydelig brun[:)]

Jeg skal også gifte meg i mai. Har egentlig tenkt å ta solarium for da har man jo liksom brunfargen etterpå også [8D] ..men må nesten se hvordan vinteren blir, kommer vel til å bli travle tider når jeg skal begynne på jobb igjen og sikkert begrenset tid til soling [8D]

Vi får satse på en fantastisk april [:D][:D][:D]

vi har litt farge fra før, men skal ta 30 min sol idag og i morra, så gifter vi oss på lørdag=)

Vi var litt i solarium noen uker før, et par ganger i uka. Fikk litt farge, men ikke knall-brune. Dèt er jo heller ikke fint. Det viktigste er at mann og kone er nokså like i brunfargen, ellers ser det dumt ut på bildene....[;)]

Spray'ing har jeg hørt begge deler om... Hun jeg kjøpte kjolen av anbefalte det ikke... Hun ble stygt skjoldete etter bare noen få dager. Dèt tok ikke jeg sjansen på!

Back
Topp