Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hår og negler er ikke noe problem
Vet jeg solte meg litt på fine dager sist jeg var gravid, men ikke i solarium. Må passe på å ikke bli for varm. I solarium er jo det litt vanskeligere. Tror jeg ville droppet det.
Selvbruningskrem?
Sniker fra februar
Selvbruningskrem har jeg hørt er skummelt og inneholder noen gifter som visstnok ikke er bra..
Var selv i Tyrkia i sommer og slet mye mer enn vanlig med varmen. Var da over 35 grader i skyggen. Så levde mest mulig i bassengetbrukte rikelig med solkrem og lå i skyggen.
Blir kanskje litt samme med solarium..
Er det så viktig å være brun nå da? Er vinter og vi har masse klær på allikevel![]()
D stemmer,fikk noen flekker første gangen jeg var gravid og tok solarium, så tør ikke gjøre d merjeg mener å ha lest at det pga hormonforandringene er lettere å få leverflekker/pigmentflekker hvis man soler seg når man er gravid, men hvis jeg er den eneste som har hørt det så er det sikkert bare tull ;-)
Fikk beskjed om det jeg også før jeg reiste til Thailand nå, men jeg har vært heldig og ser ikke noe til en eneste pigmentflekk, og jeg begynner å bli gaanske brun nå.jeg mener å ha lest at det pga hormonforandringene er lettere å få leverflekker/pigmentflekker hvis man soler seg når man er gravid, men hvis jeg er den eneste som har hørt det så er det sikkert bare tull ;-)